Dessa sjuka illrar ;)
När jag gick upp för att gå på toa mitt i natten möttes jag av detta. Vår låneiller Sigge tyckte tydligen att toalådan var skön att ta sig en tupplur i eller så var han rädd att han inte skulle hinna till toan när han vaknade ;)
Han fick ligga i vår säng i stället. Givetvis på sambons sida! Han hade ju trots allt sovit i toalådan, hehe…

haha, smart att låta honom sova i sambons säng efter det sovstället :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Det är kärlek!

Japp, riktig kärlek ;)
Trazan låg ofta i toalådan.. Iof så åt han gärna där oxå och det spelade ingen roll om det var skit i lådan, han sov och åt där iaf. Å då hade han 85 kvm att vara på.
Sara

Sover i toalådan och skiter utanför.
Underbara djur vi har!
Sara
tyckte bilden från UlrikaD sa allt om illrars påhitt!

Vad sägs om illrar som både skiter i toalådan och använder den som säng. Syskonen Lurfvenrump gör det, de skiter i ena halvan av lådan och använder den andra halvan till säng. ;-)
#8 tackar gudarna för att våra illrar fått för sig att snorkla i nybytta lådor och inget annat :D

Sweet! Stiffler får ibland för sig att sticka nosen ner under sanden och köra runt som en mullvad. Undra på att han frustar och fnyser efteråt?!

#9 Om inte annat så är de i alla fall rensade eller nästan helt tomma från skit 
#11 haha