Illerhane söker nytt hem.
Känner att det blir bäst om min lilla sötnos får flytta.
Har inte den tiden som krävs längre och att han kommer få det bättre om han får komma till ett hem där det finns andra illrar.Så därför vill jag bara att dom som redan har iller hör av sig. Kommer inte att sälja honom till någon som inte har iller redan.
Ni kan nå mig här på siten men också Dagtid på: 0702918178.
Ni får veta allt när ni skriver el ringer.
Det kan vara bra att nämna i annonsen vart i sverige du finns. Det kan vara avgörande om en iller är aktuell eller inte.
Sajtvärd på Iller.ifokus

Är även intressant att veta hur gammal illern är samt kanske lite personligt om honom, tex om hans lynne, om han är bitfri, rumsren osv osv…

Puttar upp för att grabben ska få ett hem.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

På hennes beskrivning står det att illern är 1 år och bor i Vilelmina. En riktig sötnos… ser lite lurvig ut! :-)

Han ser ut som Melwin :P
golf.ifokus.se
vart ligger vilelmina? aldrig hört talasom och finns inte med på kartan på hitta.se
eniro finns det med på

I höjd med Umeå och 115 mil från Göteborg.
#6 Sök på Vilhelmina så får du träff på hitta :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

#0: Du har fått PM! :)

Nu är det bestämt att jag och min sambo ska ta denna iller :)
Vi hämtar honom till helgen som kommer!
Ska bli kul med en vän till Pyr, tror hon kommer ha det lite roligare om dagarna sen när dom lärt känna varandra.. Man får ju så dåligt samvete när man inte är hemma på vardagarna då hon måste vara själv.
Oho, vi längtar ihjäl oss :) Kommer göra en ny tråd sen när vi hämtat honom, och så kommer det självklart bilder på sötisen också.

#12> Å vad kul. Grattis till tillökningen. Hoppas Pyr uppskattar honom och vice versa. Ge det tid, även de bråkigaste illrarna kan bli kompisar tillslut, har två bevis på det här hemma. Tog ett halvår för dem att bli bästisar från att ha slagits dagligen! :-) Men det var det värt, det är jag övertygad omatt de båda tycker… Lycka till och berätta mer om hur det funkar!

lycka till!! :D

Grattis till tillökningen. Räknar med att få uppdateringar i hur det går sedan.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Grattis!! Vad roligt Stinko! :)

Tack :) Ja, det kommer bli kul men säkerligen kommer det bli många slagsmål framöver.. Men det blir säkert bra tillslut.
Det är synd att min sambo inte kommer kunna vara hemma den kvällen efter vi hämtat honom och inte heller under helgen, så det känns som att det kommer bli jobbigt för mig att föra dom samman själv.
Tänkte få dom att träffas utomhus först, och eventuellt bada dom osv.. så man får se hur det går inne sen.. Jag kommer inte våga sova, kommer vara nojjig att dom äter upp varandra. Hehe. :)
Skapar som sagt en ny tråd efter vi hämtat honom, så får ni höra hur det går.. :)
#17 ibland kan det vara skönt att vara själv också när man släpper ihop dem. Då bestämmer man helt själv och behöver inte ta hänsyn till ngn annan känslor.

Ja, det kanske det kan vara.. vi får väl se. :)
Hehe, detta fick mig att tänka på första gången Pyr fick träffa en annan iller "första gången" igen efter jag hade fått hem henne.. Då hade hon inte träffat en annan iller på ~ 5 månader och hon blev så rädd när hon såg illern att hon kissade ner sig, på mig. Hon låg under en byrå under nästan hela tiden den andra illern var hos oss.. Fegisen.. Men efter några andra träffar är hon inte alls lika feg, det känns skönt ska jag säga.. :P