Dessa har Åsa beställt
Visar här vad åsa har beställt som jag tar med till IT
hrmhrm…anna det hjälper om du lägger upp bilderna me 
Vet att hon försöker. =))) Inte lätt när internet inte vill som en själv. =) hehehe
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
jag vet det…var bara tvungen att reta henne lite

#2 alla är inte lika snabba som du vet du det kommer nog snaaaaart ska du se jag är ju gammal så det tar tid vet du 
Jag får inte heller ut bilden. kan vara att vi har problem just nu.

haha, ohh, de är helt underbara. Längtar efter att få hänga dem på burarna ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ja nu är det bara 1 månad kvar. Sen bär det av. Helt sjukt vad tiden har gått fort.

tack åsa o jag längtar efter dom du gjort
vad fina de var :)

#10: De blir riktigt snygga om jag får säga det själv. hihi
Har börjat med småglasen nu. Har ju inte haft internet så jag kunnat visa dem, men de hör till samma serie glas som de större gör. Så jag hoppas du blir nöjd med dem nere på IT.
Audiatur et altera pars
#11: Håller med dig om att de är riktigt fina. Har själv såna till alla våra illrar. Är supernöjd.
kan man få dem i ROSA ?

ge dig någon gång sara e det finns anndra färger vet om det
hehehee….i min värld finns baaaaaara rosa
ojojojoj va du e trött på mig nu! hihi

ingen fara du får stå ut med mig tills jag dör. ska bara terra dig lite.
kan inte bli trött på dig hur kan man bli det snäääälla förklara för mig
hehehe…hmmm var ska jag börja? kan ju börja med mitt konstanta telefon terroriserande….men nu när jag tänker efter e du banne mig likadan hihihihi

#11 tack så mycket

#12 du åsa det du gör är så snyggt det kan man värkligen kalla ett riktigt hant verk det du gör dom är under bara.
Jag längtar så att få se hela kollitionen du har gjort till oss .
Roxxy använder sin lilla (ask kopp) som emelie bestälde av dig på hc och den är så fin

#20: Va?? Låter ni illern röka. hihi
Inte bra alls det här. hihi
Audiatur et altera pars

ojoj här har jag missat..mamma i farten igen…hmm nej åsa roxxy röker inte..lol..Däremot så står askkoppen så fint i mitt fönster här i mitt rum =) åh är så stolt över den! min kompis försökte sno med sig den hem för ett tag sen..hon tyckte HON var i större behov av den än jag…Sen att det står MIN illers namn på och att den faktisk är min det brydde inte hon sig om..hihi får väl lägga mig ner på knäna o be dig fixa en åt henne..hihi

haha, vad lugnande att höra att hon inte börjat röka. hihi
Kul att du och din kompis tycker om ask koppen. Inte behöver du stå på knä för att få köpa en till. Det är bara att hojta till vet du väl;-)
Audiatur et altera pars

hihi har mailat dig nu. va?? menar du att jag inte behöver ställa mig på knä å se gullig ut o blinka med ena ögat =0
haha bra att veta tills nästa gång =)

*Asg* Nehdå, du behöver inte alls be på knä. fast det är klart lite roligt hade det ju varit. hihi
Audiatur et altera pars