Ravage på besök
Igår dök Maria upp med ravage, för att hjälpa till med lite renoveringsgrejer. Jag trodde jag skulle dö av chock när jag tog ut honom ur buren. Han e ju ingen iller längre!! han e en björn!! Så stor och enormt lurvig!!! Man kan ju för tusan fläta hans päls. Jag vet inte vad Maria göder honom med…men det e inte kyklingar iaf, snarare med hela grisar eller något! Helt underbar är han dessutom, så "gammelmatte" fick äran att mega gosa med björnen, och fick en hel massa pussar!!
Halvsyster Alea tittar ut. Uppenbarligen har alla glömt att torka tassarna innan de kröp in i huset *suck*
syster Alma, söt som få.
Tog assvis med kort…men insåg tillslut att jag inte hade minneskortet i…så thats it!

Guud va fin Ravage är! Du har rätt, det är en björn!

Han är ju bara för söt =)
Vad väger han nu?? Måste vara uppe i ett ton snart va??
#8 hehehe yup tror det var mellan 1900-1950 gram
sööötingar
Sajtvärd på Iller.ifokus
Hehe ja han e ett riktigt charmtroll min "lille" kille hehe växer så det knakar men så har han ju sedan han va liten valp haft ett mål med livet "jag ska bli en brunbjörn" :P
Stackars Daisy såg livrädd ut när brorsan kom men kom sedan på att om man nöp honom i nacken kunde man lägga sig på ryggen och åka snålskjuts hehe såg såå kul ut :)
Annars så vill vi bara tacka för en kalas kul dag både jag och ravage hade en riktigt härlig lördag :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Så fin killen är!!! Brorsorna Blight & Theodore hälsar och ser fram emot nästa helg!