Träffa Sigge och.. Fred (Alvin) igen
Idag gick jag och Andy och träffade Sigge och Alvin, fast för oss kommer han alltid att vara Fred, igen. I ungefär två månader har de bott hoss Fnuha och vi har saknat dem mycket.
Sigge kände faktiskt inte igen oss.. Det var mycket tråkigt på ett sätt, men på ett annat tyckte jag ialla fall att det var ganska skönt.. Svårt att förklara.
Och lilla Alvin - Fred har blivit gigantisk! Och en riktig latmask och myskorv. Ville ta med honom och krama om nätterna med. En riktig kramgo goseiller han är!
Och lilla Losan aka Bettan (hon biter mig alltid i handen när jag träffar henne, därav namnet. hihi) var sprattlig och söt som vanligt, men vi hade ju inte henne men det var roligt att träffa henne också 
Vi had eju givetvis vår en månadersdotter Elva med oss. Och för mig var det en självklarhet att Sigge skulle få hälsa (fast Elva sov).
Jag saknar småkorvarna jättemycke.. Men de har de jättebra och det betyder jättemycket för Andy och mig, även fast man saknar att leta kyckligben i lägenheten 
Här kommer lite bilder.
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
ja de va roligt att träffa er me! :)
nu har ja torkat leverbajs i en timma ;) tänk på de ni :P NOT NICE! :P
som ja sa idag behöver ja illervakt så vet ja vart ja ska vända mej ;)
kan ju va skönt att va illerfri nån helg bara ändå om ni blir sugna! :P

Och dumma iFokus vill inte låta mig ladda upp bilder.. Kommer sen.
Japp, och vi får veta om du är otrogen och lämnar dem hos någon annan 
Leverbajs är alltid roligt att torka, roligare än bebisbajs ^^
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
haha uss bebisar ja ^^ jag e rädd för dom :O ;)
haha ingen fara :D vi kommer å dumpar av dom hos er ;)

Vad skönt att besöket kändes bra för dig. Vet att du har bävat lite över det eftersom du saknat dem så. Men jag förstår hur du menar om Sigge, det där med att det är med blandade känslor man ser att de vänt sig helt till någon annan. Skönt för då vet man att de har det bra, lite ledsamt då man vill vara saknad.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars