Humla på besök!
Hihi, ja, "lilla" Humla ska ju som sagt stanna här tills på torsdag lr fredag, och hon har varit här sen i söndags. Tog med henne hem från träffen hiih, ja, synd att jag inte fick med mig Bianca :p
Iaf, första dagen var det ett jävla spring, men det var mer Pälsen som ville leka med Humla, dom höll på ett jäkla bra tag, tills klockan 02.00+
Och jag skulle upp vid halv sju! Men dom hann ändå väcka mig vid sextiden :p Dag2 blev det lite mer bus mellan Humla och Pälsen, Humla gav med sig och lekte med P. eftersom hon annars försöker igonera honom :P men jisses*poppopopop, sa det hela tiden* DOm är så söta dom hårbollarna, och så mycket humla äter då!
En liten gris är hon, men så snäll den där bruden är! Har nog aldrig träffat en snälla iller än det där, otroligt fin temperament, den enda gången hon bet mig när hon fick kött och jag råkade tappa köttbiten då hon precis skulle hugga, inget mer sen. Någon gång har det kommit en liten hög utanför men annars är det bra.
Vi har varit ute på promenad, och bilder på det kommer sen.
Det var väääldigt svårt att få bild på dom ,så nu komemr det bara sovbilder som ser nästan likadana ut :P haha, det var så svårt att välja vilka bilder jag skulle ladda upp men jajaaaa ;*
Första bilden dårå(en rätt stor hög där på hörnet, haha, det var morgon så lådan hade jag inte hunnit rensa än)

Vad roligt att det funkar bra mellan dem. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hmm, vet att vi haft lite buggigt ett tag. Förhoppningsvis ska detta strax bli bättre igen. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Åhh vad dom är söta :)
Jag kommer ihåg på bilresan hem från gävle. Då bråkade dom ju en massa :P Bra att dom kommer bättre överrens nu!
LÅter som HUmla har en trevlig semester :D Bra å veta också om de funkar tillsammans såhär när man kan komma å hämta henne om de inte skulle göra de, än om man åker bort å lämnar henne å så funkar de inte, men nu vet vi ju att vi kan illervakta åt varandra ;) Även om de blir 4 pälsar var då :P hehe