Iller iFokus

Iller

Etikett: medlemmars-illrar
Läst 190 ggr
[Falo]
0

Freja har flyttat hit och är sååå söt:)

Hämtade Freja igår, så vi fick punktering på vägen hem så fick vi övernatta på vägen. Vi satte ihop Freja med Tengil och fyra andra illrar utan problem. 

Då vi kom hem idag så busade Freja och Tengil i en timme innan de somnade på olika platser. Freja valde en sovplats 5cm från mina fötter! Tengil vaknade sedan för att gå på lådan och gick och lade sig ihop med Freja istället. Tyvärr har jag ingen kameraLedsen

elinn
0

Åh det låter ju helfestligt att dom kommer så bra överens så snabbt. Hoppas det fortsätter så =)

JossanH
0

Så härligt!!Skrattande

Sajtvärd på Iller.ifokus

Madde
0

Trist att ni fick punktering. Men tur att det gick bra och sätta ihop illrarna. =)))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

DG
0

Va roligt att dom kommer överens så bra :)

Madde
0

Nu får du ta massa kort på Freja. =)) så vi får se henne.

[Falo]
0

Jag skulle verkligen behöva en kameraLedsen

Freja älskar illermotorvägen, Tengil jagar henne mest på utsidan men tar sig även igenom själv ibland. Han var lite lat inför      Beach -06 så han kommer nästan inte igenom illermotorvägen. Dags att gå till ett byggvaruhus och köpa större rör snartGlad

De är så söta tillsammans att jag knapt vet vart jag ska ta vägen. Freja visar ingen rädsla alls här hemma, hon somnar varje gång jag tar upp och stryker fram och tillbaka över ryggen. Det enda problemet jag märkt är att hon blir så rädd att hon skakar och bara lugnar ner sig då hon blir buren om hon är utomhus. Tänkte testa att ta dem på promenader var för sig nu till en början för att se om det går lättare att vänja henne så.

Madde
0

Kul att höra att det går bra med Freja och Tengil. =)))

DG
0

Hapsis skakar nästan alltid vi går ut påpromenad. Det märks på henne att hon inte gillar höga ljud utomhus (bilar, mc, moped). Försök gå ut när det är lite mörkare och tystare,det hjälper hos oss iaf!

[Falo]
0

ja, så gör jag oftast med tengil för att få mer fart på honom. Ska testa det ikväll. Men tar nog ändå en åt gången för att tengil bara vill leka med sin nya kompis hela tiden.

edit___________________________________

Roligt att se också hur försiktigt tengil leker till skillnad mot vad han gör med många andra illrarGlad

elinn
0

Freja verkar vara en riktig tuffing. Att ta ut en åt gången låter som en bra idé, då kan ju Freja gå och nosa runt i sin egen takt utan en busig Tengil i hälarna =)

JossanH
0

Vad fint att det går bra!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

[Falo]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då kommer lite bilder på skönheten Freja.

[Falo]
0

Trött Freja.

[Falo]
0

Freja ihop med en utslagen Tengil.

[Falo]
0

En till bild på Freja och Tengil.

[Falo]
0

Sista på Freja.

elinn
0

Så du fick tag på en kamera till slut?! =)

Så fin hon var och Tengil oxå förstås =)

JossanH
0

Ja vad söta dom är!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Madde
0

Jättefina kort Falo och illrar. =)