Iller iFokus

Iller

Etikett: allmänt-om-iller
Läst 751 ggr
illervanman
0

skärp er grrrrrrrrrrrrrrrr

JAG KOM TILL ILLER I FOKUS MED GODA AVSIKTER

MEN 99% BARA ÄR OFÖRSKÄMDA, SKULLE JAG NU VARA HELT OKUNNIG ANGÅENDE ILLRAR SKULLE DET INTE VARA

BÄTTRE DÅ ATT NI ÄR ETT BÄTTRE FÖREDÖME ISTÄLLET FÖR ATT KRÄNKA MÄNNISKOR SOM FRÅGAR SAKER OCH

TING DETTA FORUM ÄR INGEN SUND PLATS OCH KOMMER

ALDRIG ATT VARA DET SÅ LÄNGE DET FINNS SÅDANA HÄR

JANTAR, OCH MOBBARTYPER, FINNS INGET VÄRRE

OCH FINNS DET NÅGON SOM VÅGA VARA SIG SJÄLV UTAN ATT BARA MESA MED RESTEN SÅ STÅ FÖR DET TACK

ÄR INTRESSERAD AV ILLRAR INTE EN MASSA SKITSNACK

TACK FÖR ER FÖRSTÅELSE OCH ATT NI SLÄNGER

ERA KOMENTARER NÅGON ANNANSTANS EN I MIN INKORG

MVH

EN ILLER INTRESSERAD

OCH TILL ALLA SOM ÄR GRÄLSJUKA KAN JAG REKOMENDERA

BOXNING ELLER LIKNANDE

CHAU

Marina
0

Skriv gärna 100 olika inlägg…

FunkyShrimp
0

Tror inte folk tar dig mer seriöst när du "skriker" i forumen.

ferretgirl
0

Bara stå på dig illervanman, här är alltför många som gillar att trakasera folk. Det ser man i de olika inläggen man läser, oftast svarar jag inte i sådan inlägg då det bara blir en massa skit av alltsammans. Visst talan är fri som det heter, men vissa skulle först tänka efter mer än en gång innan de svarar i ett inlägg.

JossanH
0

detta gällde väl PM, om jag förstått det hela rätt, och inte inlägg på forumen?

Sajtvärd på Iller.ifokus

smurfb
0

*borttaget av sajtvärd*

zickan
0

eller bara tycker om att skriva med caps knappen nere. jag kan hålla med om att folk kan flyga på andra istället för att berätta hur det ska vara.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

FunkyShrimp
0

#5 håller med…

skrollan
0

#5 moget att säga att en person är mentalt handikappad, för att han är ledsen över påhopp som han får i sin inkorg. Kan du läsa personens inkorg eller?

Ibland undrar man hur gamla vissa personer är här inne!
Är det ok att skriva så om någon Faxling?

Tzatu
0

#8 Han har skickat väldigt otrevliga pm till mig utan ordentlig orsak så jag tycker inte så synd om honom, faktiskt.

skrollan
0

#9 Tycka synd om honom? Nej, varför ska man tycka det för? Men man man säger ändå inte att någon är mentalt handikappad för det, eller?

Gilla
0

Nu kan vi ju vända på det lite.
Det behöver inte vara ett negativt påstående att kalla någon mentalt handikappad (även om man nu kan använda lite andra ord kanske)

Troll vet vi väl alla hur de är.
Går in för att starta bråk o röra om i grytan.

Vet sen även av egen erfarenhet med sonen som har båda asperger o ADHD/DCD att de kan fungera som troll.
Men menar inget illa ändå.
De tar bara allt man säger totalt bokstavligt o tänder då de känner sig orättvist behandlade…även om det inte alls var tanken med de orden man sagt.

Tänd inte tillbaka bara utan lägg locket på.
Både troll o asperger brukar lugna ner sig då…

Har inget emot oliktänkande/olikfungerande …det var inte det jag ville ha sagt…

skrollan
0

#11 just det jag menar! :) Personen kan faktiskt ha ett handikapp och då är det nog inte så jävla kul att personer som tex smurfb skriver så. Kan även vara en sak som att personen är ordblind och inte tänker på att han pendlar mellan stora och små storleker eller något liknande.

Så lägg ner att kommentera personens inlägg om ni inte har nåot vettigare att komma med än så!

klarsferrets
0

Mycket bra skrivet och förklarat.

tycker att alla borde tänka till lite mer inann man skriker ut eller skriver något nervärderat.

Man kan ju inte se personen bakom.

av erfarenhet så skriver jag inte mycket inläg här längre då det är känt att man måste skriva rätt och i rätt ordning .Och jag är en va dom som är ordblind och har därför mycket svårt med staving eller stora bokstäver.

än en gång till #11 och #12 mycket bra skrivet

Faxlin
0

#8: Nej det får man inte.

Mvh Åsa Faxlin sajtvärd

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

skrollan
0

men det är ju så! Det är sjukt vad vissa har lätt att kläcka ut sig kommentarer helt vilt till andra personer. FInns ingen anledning. Har dyslexi i famlijen, och dem har det hemskt när människor påpekar att dem stavar fel! Man ska inte behöva förklara att man har dyslexi! Sköt era egna liv istället ni som kommenerar sådant!

FunkyShrimp
0

Men kan du SLUTA klaga nån j*vla gång!?!
Sköt ditt istället för att lägga dig i så jädrans mycket.

Och nu säger du också att personen _har_ dyslexi. Det vet du inte ens nåt om eftersom han inte sagt nåt om det. punkt.

skrollan
0

#16 men snälla, reagera lite mera moget! Sluta kommentera om det är så, detta är ett diskussionsforum! Vad är det du inte förstår? Gå ut på en promenad och varva ner snälla du! Vem var det som började klaga?!

Faxlin
0

Nu får ni hålla tråden trevlig.

Mvh Åsa Faxlin sajtvärd

Audiatur et altera pars

illervanman
0

jag är helt frisk men har blivit på hoppad helt i onödan

av felaktiga kommentarer och bedömningar

kom till stockholm om ni vill det istället så kan vi tala mellan

4 ögon om ni tror att ni är så jäkla tuffa

illervanman
0

vill du bli mat till  min iller?

illervanman
0

ELLER SKA KAG KÖPA CHICKEN NUGGETSKyss

illervanman
0

KyssKyssKyssKyssKyssMUAOOOOOOO

illervanman
0

NI ÄR JÄKLIGT PROVOCERANDE KLART MAN REAGERAR

Tyst

FunkyShrimp
0

#17 Suck.
Jag började inte tjafsa, jag började med att fråga en FRÅGA!

Finns en viss skillnad om du inte visste det.
Sen vare nånannan som såklart skulle lägga sig i.

illervanman
0

ingen behöver tycka synd om mig men ni kan sluta era dumma

komentarer bara bra komentarer är välkomna av mig

FunkyShrimp
0

#19 Kanske inte är så konstigt eftersom du skickar otrevliga PM till folk, klankar ner på folk och kallar dom taskiga saker.

leo-
0

En liten fråga är det så konstigt att folk reagerar på din sk annons eftersom det har varit inlägg om att folk använder iller till att hetsa kamphundar bla? Det var min första reaktion

och sen har du bara hållit på att gnällt på tjejerna om diverse påhopp (vilket kan ses från två sidor) 

men jag blandar mig inte i det  utan jag tycker att varför inte svara på frågorna på ett normalt sätt utan att vara så extremt defensiv och provocerande

då hade denna saken varit ur världen.

Det är en ganska `tuff` sida att vara på eftersom vi bryr oss om våra lurviga vänner

Är det inte illrarna vi ska bry oss om eller ska detta forumet vara om att sitta och kasta skit på varann

den som inte klarar rglerna är välkommen att lämna forumet

PS. mellan 4 ögon. betala soppan så kommer jag upp dit utan problem

loveferret
0

*redigerat av sajtvärden*

loveferret
0

det var vad jag fick tala om inget mera

FunkyShrimp
0

Hah! Nu är det hot på iller.ifokus med. Vart fan ska detta sluta?

Så du menar att din vän får bete sig hur jävla dåligt, taskigt och elakt som helst och ingen ska säga emot, för då kanske han kommer o knäpper en!?

Sluta fjanta nu.

Tzatu
0

Jag har en känsla av att loveferret och illervanman är samma person.

Faxlin
0

Nej men jag tror jag blir vansinnig. Nu får det räcka här. Jag låser denna tråd och nu vill jag ha färdig tjaffsat här inne.

Mvh Åsa Faxlin sajtvärd

Audiatur et altera pars

Musiken
0

Jag maste faktiskt halla med FunkyShrimp har, trots att jag tycker att dessa diskussioner i de 150 olika tradarna har gatt over styr for lange sedan och forsoker halla mig utanfor det hela.

Inlägget är låst för nya kommentarer