SKÄRP ER NI SOM BARA JÄKLAS
skärp er grrrrrrrrrrrrrrrr
JAG KOM TILL ILLER I FOKUS MED GODA AVSIKTER
MEN 99% BARA ÄR OFÖRSKÄMDA, SKULLE JAG NU VARA HELT OKUNNIG ANGÅENDE ILLRAR SKULLE DET INTE VARA
BÄTTRE DÅ ATT NI ÄR ETT BÄTTRE FÖREDÖME ISTÄLLET FÖR ATT KRÄNKA MÄNNISKOR SOM FRÅGAR SAKER OCH
TING DETTA FORUM ÄR INGEN SUND PLATS OCH KOMMER
ALDRIG ATT VARA DET SÅ LÄNGE DET FINNS SÅDANA HÄR
JANTAR, OCH MOBBARTYPER, FINNS INGET VÄRRE
OCH FINNS DET NÅGON SOM VÅGA VARA SIG SJÄLV UTAN ATT BARA MESA MED RESTEN SÅ STÅ FÖR DET TACK
ÄR INTRESSERAD AV ILLRAR INTE EN MASSA SKITSNACK
TACK FÖR ER FÖRSTÅELSE OCH ATT NI SLÄNGER
ERA KOMENTARER NÅGON ANNANSTANS EN I MIN INKORG
MVH
EN ILLER INTRESSERAD
OCH TILL ALLA SOM ÄR GRÄLSJUKA KAN JAG REKOMENDERA
BOXNING ELLER LIKNANDE
CHAU

ja, vissa tröttnar aldrig…. Jag tror illrar gillar o jaga…
Jag står för att jag tycker det är konstigt att skriva som kriterie att illern ska kunna bita igenom läder.
INGET KONSTIGT ALLS MARINA DET SOM ÄR KONSTIGT ÄR HUR NI TOLKAR ALLT SÅ NEGATIVT
köpte en hund som gick på batteri blev slaktad direkt av mina illrar , läder hansken bara sprack jeje
Du är ju lika negativ själv isåfall som inte kan acceptera att andra kanske har andra åsikter? Jag skrev ju att jag tycker det är fullt normalt att vilja ha en iller som är lite "vildare". Men så som du skrev så lät det som att du skulle ha den för nån slags kampsport.
en gång ringde dom till mig angående en iller alla var rädda för
han hittates i skogen , jag stoppade in honom i kartongen
och cycklade hem , han blev en fin iller ska jag tala om
Det tvivlar jag inte på.
TACK MARINA

Jag tror inte att det är så att folk är fega för att de kontaktar dig per pm. De försöker kanske följa sajtens regler och dessutom inser de säkerligen att inte forumet blir trevligare av att man bråkar och tjaffsar öppet.
Sedan att folk har olika åsikter, skriver på olika sätt så får man nog ta att det blir diskussioner inne på ett forum.
Alla kan tolka samma mening på olika sätt. Även om du skriver en mening med en tanke bakom som du förstår så behöver inte det betyda att andra tolkar det på samma sätt. Varför inte bara förklara hur man menar.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
faxlin har fått en massa jobbiga påhopp därför har jag sagt ifrån

#10: Om du får en massa påhopp så kan du vidarebefodra detta till mig så kan jag hjälpa dig.
Annars kan man göra så här med och säga ifrån :-)
Så hoppas vi att det blir lungt åt alla håll nu.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tyvärr är det allt för många tolkar mycke fel här och på andra forum

Jag hoppas att du inte involverar mig i detta inlägg. Du skrev till mig och frågade saker, och jag har svarat på det du frågade.
Vad håller ni på med?

Jag har pratat lite med "illervanman" på PM och tycker faktiskt han är rätt vettig i grund och botten. Han vill illrarna väl men har inte lärt sig hur man snackar på ett sånt här forum eller hur jargongen är. Så ge honom en chans vetja…