1 diskmaskin,1 iller,1 hand=3 djupa bett
*AJ!JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ* Sharkey lyckades krypa in i diskmaskinen i dag när jag plockade in massa disk i den och på nått lustigt sätt så lyckades han fastna i den där rullbotten som alla tallrikar ska stå på, så pass att han fick panik och började skrika allt vad han kunde…. skrika? ja illrar kan faktiskt skrika, och det är både hjärtskärande och väldigt väldigt högt, jag kastade disken jag hade i händerna och slet ut botten och försökte hålla still han medans jag samtidigt försökte lirka ut hans feta kropp för att få lös han…det resulterade i att han bet mig i handen 3 riktigt djupa bett så blodet kom farande och började tok tömma analkörtlarna vilket dom gör i försvar i paniksituationer….och innan jag fick tag på hans huvud och kunde hålla fast han… var en väldig tur att jag hade en tjejkompis som fanns med den här gången för annars vette fan hur det skulle ha slutat, benbrott, nackbrott, ja jag vet faktiskt inte… men jag sa till henne att försöka lirka loss han snabbt vilket gick till slut *pust* Sen sprang han som en löpeld in i sovrummet och under sängen för att återhämta sig medans husse fick snabbt få handen under kall vatten och stoppa blodflödet! Var sen tvungen att ringa och kolla hur min status på stelkramp låg till. Med sånna djupa bett som går ner vid benet i fingrarna så är det dumt chansa, men det var oki som tur var….
Nu är jag något öm på mina 6 snygga röda hål som jag har i handen och smärtar gör det ju fortfarande så klart när man rör i vissa läggen vilket man gör speciellt när man jobbar med händerna som jag gör…*suck*
Sen efter 5 minuter så klev han tillbaka in i diskmaskinen igen *L* han är en dumdristig valp som man kan tro har damp många gånger, stor och rädd för det som är ofarligt och orädd för det som är farligt…*S* Men jag älskar han ändå! Han är ju trots allt min lilla nallebjörn, och det var diskmaskinen som stog i vägen inte Sharkey =D
Haha, så typisk att de går in på samma ställe igen. 
Skönt att allt gick bra även om din hand lär svullna och göra ont.
Sara
ajajaj, men skönt att det gick bra till slut. 
precis samma sak hände med stitch för många år sedan när min mamma passade honom. Det slutade ed att hon tog honom till veterinären, övertygad om att han hade blivit spetsad, men det var bara snoppen som hängde ut, så hon nöjde sig med att rabies vaccinera honom. Importerad diskmaskin måntro?
# nej en ny bosch! ska "illersäkra" den nu 

#0> hehe, stackarn. Snacka om att han blev chockad nrä han reagerade så starkt… *fniss*