Iller iFokus

Iller

Etiketter: sajtenifokus
Läst 391 ggr
ferretgirl
0

Hittar ingenting på sajten längre

Hejsan alla!!!!

Kommer inte in på något inlägg överhuvudtaget, kan hellre inte se dem. Vad har hänt nu då med sajten???? Det här börjar likna en hönsgård med alla avbrott och att man inte kan komma in. Skärpning nu för det här börjar bli JÄTTE tråkigt.

Christel.

ferretgirl
0

Alla senaste inläggen är helt borta, vad händer här????

emoflickan
0

jag kan iaf se senaste inläggen längst uppe till höger.

skitbra grabbar ni som gjort nya sidan, perfect :)

ferretgirl
0

Tycker själv att denna nya sidan är hel kass, hittar ingenting och mina meddelande som jag har läst kan jag inte kasta. Och jag kan ibland inte läsa dem som kommer in. Nä, byta tillbaka till den gamla den var 1000 gånger bättre än vad den här är.

Faxlin
0

#3: Att du inte kan kasta pm som du läst vet de om är en bugg. De jobbar på det. Men tills dess har alla obegränsat antal pm de kan ta emot.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ferretgirl
0

Det börjar bli ganska så jobbigt med denna sidan, alla sådana här buggar och skit borde de ha kollat upp först innan de släppte ut sidan till alla inne på iFokus. Som den är nu så fungerar nästa inget eller så funkar det i omgångar när inte sidan ligger totalt nere.

Faxlin
0

#5: Jag håller med om att det är frustrerande när man försöker logga in och det inte går. De testade versionen innan de lade ut den. Men tyvärr dyker det upp buggar som inte märkts förns vi vart många som använde den samtidigt. Det är således viktigt att alla rapporterar alla fel inne på support iFokus. Då kan de snabbare hjälpa till med att få bort dem.

Audiatur et altera pars

skrollan
0

min dator är segare nu när jag är här inne än förut =(

ferretgirl
0

Min också, men bara här inne. Kommer in fort på andra sajter och länkar. Kollade tom upp datorn på bredbandskollen.se för att se hur min dator jobbade. Och den var helt OK, så det har blivit jätte mycket sämmre med denna nya sida.

Sara
0

Jag börjar lära mig sidan nu och tycker den är helt ok när det väl fungerar.

Sara

cannaydia
0

jag har försökt kontakta support men de går ej att sända deras mailformulär :-/ Åsa skickade ett pm till dej men vet ej om det gick fram? Jag kommer inte åt mina pm då jag av misstag skrev i fel mailadress dit verifieringskoden skickades och det går inte att gå tillbaka och ändra mailadressen :-(

Vem vänder man sig till om supportmailet inte funkar att sända?

UlrikaD
0

#10 Skriv en fråga direkt inne på support, de brukar vara ganska snabba på att svara.

Faxlin
0

#10:Just nu verkar de inte vara så snabb att hjälpa oss som har problem. Men jag ska be dem hjälpa dig så att du kan ändra din mailadress. Om du mailar den adress du vill ha verifieringen till min mail så kan jag uppge den till dem.
Maila mig på: faxlin@hotmail.com

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

#10: Ditt pm kom fram till mig. Så jag har redan fixat iväg en förfrågan till grabbarna om de kan hjälpa dig.
Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

cannaydia
0

#13 Tack Åsa! Blev lite snurrig där o när jag upptäckte att det inte gick att gå tillbaka…man ska ta allt luuuungt o sagta :-) Annars tycker jag sajten blivit finare även om vissa grejer inte funkar riktigt som de ska ännu…

Faxlin
0

#14: Nu hälsar de att allt ska fungera för dig. Hoppas det gör det. Annars får du hojta till igen.

Audiatur et altera pars