Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 555 ggr
Linda-J
0

Jag kan inte läsa mina PM

Några tips kanske om hur man kommer åt dem………någon Tungan ute

ferretgirl
0

Det står att jag har ett nytt PM, men när jag öppnar meddelande så finns det inget där mer än de gammla, och dem kan jag inte kasta. Hur jag än gör så är de kvar i inkorgen.

skrollan
0

#1 samma sak för mig, detta börjar bli rikitgt irriterande!

ferretgirl
0

Hade det bara varit en sak, men det är ju massor av saker som inte är som det ska eller är fel med denna sida. Sen tycker jag att sidan är mer nere pga serverproblem än den är uppe. Funderar starkt på att hoppa av totalt från denna urkassa sida, som den är nu är den inget kul att gå in på.

Faxlin
0

Jag är ledsen men jag har samma problem så jag vet inte riktigt hur man ska lösa detta. Ska se om jag får svar från grabbarna bakom.
Mvh ÅsaF sajtvärd

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

zickan
0

det verkar vara mycket strul på iFokus. man kan ju tycka att de borde ha dubbel kollat allt innan de lancerade nya versionen.
på *support* kan ni hitta all info och varför saker är som de är. Men jag förstår helt. det är sjukt jobbigt att inget funkar. värst att inkorgen inte fungerar som den ska när man väntar viktiga meddelanden.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Faxlin
0

#5: De har kontrollerat den nya versionen rätt länge bland värdar och Medarbetare på utvalda sajter. Men det hjälper nog inte riktigt.

Audiatur et altera pars

Madde
0

#5: Som åsa skriver så har vi som är Medarbetare och sajtvärdar sett den här versionen ett bra tag nu, vi får räkna med att det kommer vara strul ett tag när de väl lanserat den nya versionen.

Kan väl inte påstå att jag är fullt nöjd, men men, det kanske blir bra när allt väl fungerar som det ska.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

ferretgirl
0

Tycker att det är helt fel att lägga ut något med så många fel som dennna sida innehåller. Det borde de som har gjort den gjort något åt innan de släppte ut den till alla. Som det är nu så är här alldeles för mycket buggar och annat skit, som att man inte kan kasta de PM som man har läst. Ska detta hålla på länge, så funderar jag ganska så starkt på att gå ur sidan, för det här är bara såååååå kasst som det är nu. Och det är det nog många med mig som tycker.

Linda-J
0

# 7 # 4

Tack för ert svar. Jag var tydligen inte den ända så jag är nöjd med att ni gör ert bästa.

Det kommer inte att försvinna nu eller…………(tänkte om de ligger några dagar eller om de ligger där tills de är lästa )

#8 Dagens teknink är inte alltid helt problemfri men ju fler buggar som kommer fram så går det säkert att lösa. Om jag vore du skulle jag hänga kvar här för det är ändå mycket tid, kärlek och kunniga människor som kan illrar.

[Alexandra89]
0

Hejsan.
Ursäkta om jag lånar din tråd. Men jag har aldrig förståt vad PM står för. Vad betyder det?

sarae
0

det som oroar mig är att alla mina pm, skickade som emottagna efter april är putts väck. Kommer de tillbaka sedan är det ju lugnt, men om de försvinner för gott är jag definitivt mindre lycklig! Till dem som pmat mig, så kommer jag som många andra inte åt mina pm… vill ni kontakta mig kan ni göra det på min mailadress istället som jag numera kommer åt ;) illeruppfodning@starshineferrets.se

KerstinL
0

Jag antar att det står för PostMessage eller PersonalMessage.. dvs meddelande.. finns ett kuvert högst upp på sidan där det står "Meddelanden", dit kommer dina pm.. ; )

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

[Alexandra89]
0

Jaha, trodde att PM och "vanliga" meddelande kom till olika ställen. Men var det ju så att PM och meddelande samma sak Tungan ute

werner
0

Alla mina medelanden är borta för mig skickade som nya och just nu kan jag ej läsa mitt nya :S

[Alexandra89]
0

Allas meddelande verkar borta =/ Mina är det  också det i alla fall…

skrollan
0

HannaM har du kunnat se mitt pm? Tänkte att jag testar att skriver här om inte ;) Du kanske kan maila mig på linnea_uttman@hotmail.com om du har mäjlighet att posta så vi kan sätta in pengar, eller eventuellt byta mobilnummer och sms eftersom jag åker iväg imorgon ett par dagar.

HannaM
0

#8 enligt tråd på medarbetarnas sajt så ser dom inte alla problem förrän det är full trafik på sajten.. innan lansering är det alltså svårt att se problemen

Pirjo
0

Jag tycker att även om man nu testat så har man kanske inte testat på rätt sätt. Eller med rätt människor. Att använda sig av sajtvärdar och Medarbetare som inte har någon som helst kunskap i hur man gör eller vad man ska leta efter lär ju inte ge ett bra utslag. Jag har själv varit "testanvändare" för helt nya system på två olika företag och tre olika system och vet att det inte är precis lätt att hitta felen om man inte har vanan inne och vet exakt vilka typer av fel man ska leta efter. Så det kanske hade varit bättre att ta in "testanvändare" som verkligen visste vad dom skulle leta efter istället för att ta den billiga utvägen.

Denna kommentar har tagits bort.
Madde
0

Vi kan tyvärr inte mer än vänta på att allt ska börja fungera som vanligt.

Hoppas bara ni har tålamod att vänta ett tag. Vill lika mycket som er att PM ska börja fungera då jag själv har skickat PM som inte kommit fram.

Förhoppningsvis är det löst inom kort.

MVh Madde // Medarbetare

Faxlin
0

#18: Under test perioden så fungerade saker och ting. Inte från början självklart, men de fixade problemen efter hand. Det som dyker upp nu är saker de inte kunnat kontrollera för problemen kommer inte förns det blir högt tryck på servern. Alltså många som använder dem samtidigt. Det har inte att göra med vilka de haft som provpersoner eller att de bakom iFokus är okunniga.

Hoppas ni alla orkar vänta ut detta oavsett vad ni tycker om den omgjorda sidan. Om man anser saker är riktigt illa, testa det när det fungerar, ge det tid. Kanske tycker ni bättre om den nya versionen när den fungerat ett tag. Jag vet självklart att det kommer finnas de som inte vänjer sig och lär sig tycka om det nya ändå. Men ge det en chans.

Mvh ÅsaF sajtvärd

Audiatur et altera pars

Satmaran
0

Nu funkar det ju. Äntligen!!!!

Madde
0

yes nu kunde jag äntligen se min PM. Se där det tar ett litet tag och sen är det fixa.

* Gäller att ha tålamod även om det inte är lätt för någon av oss.

Faxlin
0

Då kan jag glädja er med att jag inte kan läsa mina ännu. Jag har ingen befogenhet att läsa mina pm förns min sida är aktiverad. Vilket jag inte kan göra då jag har ett användarnamn som är ogiltigt. Så här fortsätter det muntert. Men jag är så glad för att det fungerar för er andra.
Men vill säga till er som sänt pm till mig att jag fortfarande inte kan läsa eller skicka pm.
Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

Linda-J
0

Tack. nu fungrar mina pm med så ni kan låsa denna tråd

mvh

Linda