Omhändertagna illrar av polisen
Det går bra för illerdagiset!
Just nu under aktuellt:
Här får ni veta vad som händer med Illernästet för stunden.
• I början av augusti får vi två omplaceringsillrar till oss. De är omhändetagna av polisen och därför får vi inte veta så mycket, bara att det handlar om två tjejer som haft det väldigt svårt. Vi kommer ge dem den hjälp och kärlek som vi kan för att de ska bli bättre.
Vi på illerdagiset kommer i framtiden att bli kontaktade så fort polisen får in "illerfall". Det kommer att handla om illrar från hela Sverige så vi är väldigt glada om några kan tänka sig att hjälpa till. Ju fler desto bättre. I så fall sätter jag upp er frivilliga på en lista och så fort det dyker upp illrar i ert område kontaktar jag er. Om ni är intresserade får ni gärna lämna namn, nummer och område där ni bor i gästboken eller här nedan.
• Den 10:e augusti får vi besök av två illrar som kommer att stanna på illerdagiset under en månads tid, medan husse och matte är på semester.
Gjorde adressen längst ned i inlägget till en länk, hoppas inte det gjorde något.

ABSOLUT INTE!! som vanligt har jag inte lärt mig det än! Tack!

det är ju bara att skriva adressen sen trycka änter så blir den blå/grön och går att klicka på..

Om jag skriver länken och sen trycker på mellanslagstangenten så blir det en länk för mig.
Skumt…jag har firefox det kanske är därför.
¤ skriv länken
¤ markera hela länken
¤ klicka på kejdan som sitter ihop
¤ (en liten ruta kommer upp) klistra in länken där
¤ tryck på "skapa"
;)

Ja det var då mycket konstigt för trycker jag enter eller mellan sloga så blir det en länk har då inget med forumet att göra..

Det beror pa vilken webblasare man har. Manga funktioner pa forumet fungerar t.ex. inte med Safari och FireFox :/
// Amanda

bra! Nu känner jag mig inte så himla dum i alla fall, haha.. För jag försökte med enter, men har firefox.