Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 1577 ggr
Sarah
0

Iset och Nefertiti söker hem.

Nu har Nefertari flyttat och det var det som var akut. Då går jag vidare till Iset och Nefertiti ;)

Båda söker hem med illerkompis. Om dessa två stannar hos mig gör ingenting och därför säljes de endast till hem med kompis. Alternativt att kompis köpes inom kort när denna valp känns bra. Anledningen är att de nu är så gamla att de är väldigt vana att leva med andra och jag helt enkelt vill att de ska fortsätta göra det.

Först ut är Nefertiti. Avbiten svanstipp och superbusig. Snygg är man oxå ;)

http://iller.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=5fee6684-54f2-4f4d-bfac-ec82cbe6b12e&Filename=Nefertiti.jpg

Sen har vi sockersöta Iset. Hon är så söt att det nästan gör ont att titta på henne. Charmig som attan oxå ;)

http://iller.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=ca5cbbc5-f01c-4690-91d9-05c65cc002ce&Filename=Iset.jpg

Sarah
0

En till på Nefertiti

http://iller.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=515d0473-a883-45d8-bc81-65d6e3aba35e&Filename=Nefertitit.jpg

Sarah
0

En till på Iset.

http://iller.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=4be4a38c-6ff6-4b88-bec1-b1cd030b4fa6&Filename=Iset.jpg

FerretCrow
0

åh är så kär i Iset =) kan du inte komma till stugan snart så man får gosa lite=P

LiindaLarsson
0

iset så söt :)

Sarah
0

Jag kommer ju aldrig iväg! För mycket i Stockholm. Förhoppningsvis i Augusti.

LiindaLarsson
0

vadå aldrig i väg?

Sarah
0

Det var ett svar till ferretcrow.

LiindaLarsson
0

oki ^_^

FerretCrow
0

#5 ja men då kanske snyggingen hittat ett hem, får hoppas det iaf. men det ska bli kul att få träffa dig=)

Sarah
0

Nja vi får väl se om hon hittar hem ;) Jag vill ju ha kvar henne ;) Det är ju bara killen som ska övertalas… Men sju eller åtta eller nio spelar inte så stor roll. Alla går ihop, de har två våningar, en utegård och en altan att vara på. Det finns plats. Det jobbiga är mest att hitta semesterhem ;)

FerretCrow
0

#10 jo det är sant. men eftersom du har så många kanske du kan splitta dom på hälften då du behöver semesterhem

UlrikaD
0

Äsch, gör som jag med 9stycken. Stanna hemma!Flört

Sarah
0

Hehe, ja det kan man ju göra oxå. Hittills har jag dock kunnat muta folk att bo hos mig och ta hand om dem. Har börjat arbeta på en person tills nästa sommar redan ;) Har familj på andra sidan världen som jag inte får träffa så mycket om jag inte åker dit. Min Pappa och Lillebror.

Vill verkligen inte behöva splitta på dem då man inte vet hur de fungerar när man kommer hem ;) Vill inte sitta med flera läger.

FerretCrow
0

#13 nej det tänkte jag inte på=/

skrollan
0

tack, detta hade jag missat :)

Jenahbella
0

iset e sååå underbart söt :(

Lenore
0

Har dem fått något hem än?

Sarah
0

Nej inte ännu, men det är ett antal som är intresserade. Vi får se vad som händer. De vill ha kompisar iaf.

Sarah
0

Iset och Nefertitit har med största sannolikhet hittat ett hem tillsammans. De kommer isf att få flytta med lite mellanrum så att den nya familjen kan vänja sig i lugn och ro.

Känns riktigt bra, även om det svider att sälja Iset. Men, de har haft det lite jobbigt här sen min pappa var illervakt och de fick bo i källaren. Honvalparna får en del stryk av sig förtjusande mor och Iset har börjar tillämpa "attack är bästa försvar". Den som attackerar Tjejen får inte bo kvar här och det är precis vad Iset börjat med.

Men det känns som ett jättebra hem så det blir bra.

Nea
0

#20 Vad skönt att du förhoppningsvis har hittat ett hem åt dem.

Infinity
0

Så flott at de små har fått nye hjem da Sarah:-)

Hvem beholder du så?

Sarah
0

Amun och Merytamun ska stanna här. Fina bebisarna ;)

Norrskenets
0

Va skönt att det börjar lösa sig, Sarah=). Sista tösen kom tillbax i söndags efter 3veckor då katten hos ägaren blivit rädd för henne men tror nu att ja har hittat ett hem åt henne=) så känns skönt att det ordnar sig så pass snabbt=´)

Infinity
0

23: Gleder meg til og se de små:-)

Sarah
0

#24 Vad tråkigt att det inte fungerade, hoppas att det löser sig nu.

#25 :)