Underbara bilder
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Har Alvin blivit nya favoriten eller? Vill ha bilder på Sigge också 
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

#7 men hon kunde minsann inte låta bli att smyga in Alvin på bild nr 10
#12 fasiken! trodde inte ni skulle se han ;)

Sötisar! Har det varit jobbigt att gå från en iller till tre direkt eller är det bara roligt?
#14 det blev skillnad! de kan jag lova, men till de bättre mest :)
Alou som va ganska jobbig ensam blev lugnare mot mig när hon fick någon annan som hon kunde leka med :)
men att gå me alla tre e ju ett kaos ;) alla ska gå åt olika håll :)
å så e de ju lite bökigt att ha med sig 3 illrar när man ska någonstans.. när man hade en va de ju bara att ta henne på armen :P men jag e så glad att jag fick de små liven :)
dom ger mig sån otrolig härlig känsla i hjärtat..

Det är otroligt roligt när man har fler att se hur de leker med varandra. Men det blir helt klart bökigare när man ska ut och gå.
haha jaa de leker ju på ett sätt som vi människor aldrig kan göra med dom :)
#15 ja, ibland behöver de illerkompisar så man slipper agera iller själv.. :)
Att gå med 1 iller var inga problem, att sedan gå med 2 var lite jobbigt i början. När jag skaffade min 3e var det omöjligt att gå med alla 3… Men nu är det inga problem! Man vänjer sig och illrarna brukar bli lite mer samspelta efter ett tag och kan promenera liite mer i samma takt.. :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

#18 Jag har lyckats gå med 5 i taget, sen är det stopp. Och då menar jag tvärstopp, trasselstopp, hur mycket stopp som helst.

#15: Det där med att gå ut och gå med dem känns säkert bökigt nu. Men du lär dig och illrarna med. Jag går med lätthet med 4 av mina samtidigt utan att riskera trassel. Kan ta med två till men då får jag sätta mig och trassla lös dem ibland då de inte älskar varandra när de går ut och går så det blir trassel när de bråkar. Så jag väljer att gå med fyra och sedan gå igen om inte barnen följer med och går vilket de oftast gör.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Härlig trio!!!
Promenader är ju helt klart problematiska!!! Jag delar på min kvartett, tills småttingarna har fått lite promenadvett =))