AKUT! Kiss&bajs Soffhörns TIPS!
Jag har ett soffhörn i mitt vardagsrum där jag har både en lampa och högtalare där jag INTE vill ha nått spill, dels pga att det är ett HELVETE att komma åt att göra rent, samt att golvet inte gillar att det ligger piss där för länge.,..
ALLA bra tips mottages för jag har en iller här som promt ska dit! 
jadu, du är väl tillräckligt illervan för att veta att illrar gör sitt där dem själva vill ;)
Lägga dit handduk, lite mat? eller möblera om.
Gör om det till en myshörna med massa filtar eller om du hittar en lagom stor kartong att göra ett mysigt kryp in.
Bara håll koll så att dom inte börjar gå under resten av soffan. Vi har fått näta in underredet av soffan :0s
jag har det likadant, tröttnade och ställde dit en låda. inte så snyggt, men man slipper svära sig vansinnig när man städar ;)
testar handduk tills i morgon får vi se…. just Sharkey skiter i att gå till hörn har jag märkt nu,.. han kan ställa sig och pissa rätt upp och ner på golvet bara
Devil har jag iaf fått på låda till 99% här hemma men han är ju upptränad bet längre oxå! samt att jag har ju flyttat nu osv samt haft dom på olika tillfälliga hem under min semestern så det är inget jag kan klanda dom små liven heller… är ju van att torka så det kommer nog bli bättre..
Urk.. Jag har ju två här hemma som har bestämt sig för att göra ifrån sig under sängen, vilken står inklämd bakom soffan då vi har en etta nu..
Myshörn där under - glöm det, det grävs bort och så skits det. Låda där under, jovisst, men olycksfrekvensen där under är hög..
Städa varje dag - ja, men ett helvete helt enkelt.
Buy some tools, build a bridge and get over it ;)
Paulina

#4: Här hemma slapp vi i alla fall att göra ren de lådor som de hade. :-) De använde golvet hela tiden. Hoppas att det blir bättre där hemma snart i alla fall.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
jag hade de problemet under mitt databord, men ja la en svart handduk under och en bajslåda :) det är nu de stället där de e duktigast på lådan :) å så e de mysigt me en handduk under mina fossingar me :)

hmm kanske ska kort på alla hörn i min lägenhet=p tror det är saker i vartenda hörn i hela lägenheten=) filtar, transportburar, bajslådor…..
Hängde upp gardiner där nu…antingen blir problemet löst eller så blir det mer färger på gardinen eller så har jag fått en ny herr nilsson på kaffe rep i lägenheten *s*

Är det bara jag som har illrar som bokstavvligt talat skiter i att jag ställer någonting i hörnen? Jag har några som gladeligen kan klättra över, under och igenom saker för att bajsa där iallafall. Jag hade byggt in favorithörnet ordentligt. Det resulterade i att den ena flyttade hörnet lite längre ut på golvet bara och den andra bajsade på fönsterbrädan!!!
vilka problem ni har!
är det bara jag som har illrar som i största del går på lådan? o när jag skriver i största del så menar jag att dom börjat slarva lite nu för vi har farit runt endel och då har det faktiskt hänt en olycka utanför nästan varje dag… På 3 illrar i en 2vånings lägenhet… :)
Mitt bästa tips om någon vill gå där jag inte vill ha nån låda- lägg mat där. Gör det till en mathörna med tyg under. För mig räcker det i regel att ha det som mathörna ett par veckor. Sen är bajsstället glömt.
Sajtvärd på Iller.ifokus

Det där med mat funkar tyvärr inte på de huliganerna som har bestämt sig. De klampar glatt där också och bajsar. Filtar också, inga problem.
bajs och mat och sovplats är samma sak för Sharkey han skiter totalt i om det kombineras,,,,

#13 Vilken envis grabb
japp :/ men fan den som ger sig ;)

#15 Precis, ger man sig så är det ganska så kört;)