Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 1273 ggr
Sarah
0

Sista valparna söker hem.

Tre av mina mörkaste honor söker fortfarande hem.

http://iller.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=51214dc0-9643-4295-837a-9431fca71bc4&Filename=Nefertari.jpg

Nefertari 

http://iller.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=22121dc3-472a-4509-863d-7722d18f6810&Filename=Nefertiti2.jpg

Nefertiti

http://iller.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=f3eba4b0-ba34-4fd3-aa27-2b73964af373&Filename=Neith2.jpg

Neith

Alla är spralliga och busiga små charmtroll ;) Jag finns att nå via PM eller på mobil 0709423566.

Sarah

FerretCrow
0

håller tömmarna för dina töser=)

Smutsigtandrad
0

Vad tar du för dom?

Lenore
0

Åh, vad fina dem är! Så mörka och vackra! Hoppas du hittar bra hem till dem! :)

Gustav-o-Linda
0

Ja, riktigt fina e dom… Sugen som faaan !

Norrskenets
0

håller tummar o tassar för tussarna

LiindaLarsson
0

är så kär i ALLA valpar

Sarah
0

Iller-tjejen, hur går det för dig med sista honan?

Norrskenets
0

#7 nyss skrivit i andra tråden;) hon har fått ett hem så nu håller man på och förberreder med papper och allt som ska med valpen och kontrakten som ska skrivas=) man kommer sakna tok tösen men det kommer både va skönt och bäst för henne så hon får sin egen familj =´)

Sarah
0

Vad skönt för dig!

Neith flyttar i morgon bitti till Motala. Önskar dem lycka till!

JossanH
0

#9 nära här!! Känner en illerägare där.. eller känner o känner… han var o hälsade på mig innan han skaffade iller.. kan det va han tro? hade redan 2 grabbar i så fall.. :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Sarah
0

Noop, en tjej som skaffar sin första iller. Verkar bli super. De åkte precis och Neith var jätteduktig.

Norrskenets
0

#9 Ja det är både och men bättre nu än sen då man fäster sig mer och mer. Blev dock ändrat att hon flyttar nästa söndag då han tagit semester dagen efter så han ska kunna va hemma med henne den första tiden=)

Va skönt och att det verkar va ett så bra hem till tösen också=) Nu är det vell bara två töser kvar? hur många valpar sparade du ur kullen, va det två?=)

Sarah
0

Hehe, kanske sparar tre… men två är den officiella siffran. Men det är två kvar säkert och sen eventuellt tre.

Norrskenets
0

#13 hehe okej;) det är svårt att låta bli att spara en valp eller två när man tagit en kull. alltid nån som kravlat sig längre in i hjärtat än dom andra valparna;) Får se hur det blir till nästa vår när Saga ska ha sin andra och sista kull;) Har ingen hane bestämd men söker för fullt efter en minst lika bra hane som årets hane=) Har några jag funderar på men man får se vilken hane det blir=) sj då? några planer till -09?

Sarah
0

Jag vill behålla och avla på avkomman istället då jag tycker att den är mycket bättre än generationen innan. Sen har jag bara tagit kullar varannat år för att se vad som händer med stammen. Så det blir kanske kull igen 2010. Men planerna kanske ändras. Hittar man en underbar hanne så kanske.

Norrskenets
0

#15 Okej, ja man vet aldrig. ;)

Ilokay
0

Aaaaah! Skrikandes du får inte lägga ut bilder på såna sötbollar!! Flört

Sarah
0

Neith har flyttat och Nefertari har förmodligen ett hem från och med måndag. Idag ska det komma en familj och kolla på Nefertiti. Sen har jag bara Iset kvar och henne vet jag inte hur jag gör med ännu. Eventuellt är det några som vill byta  en valp och då behåller jag Iset tills de bestämt sig och förhoppningsvis går killen då med på att behålla henne om hon blir kvar här ;)

Sara
0

Vad glad jag är att det har ordnats sig för er!!!

Sara

Nea
0

Vad skönt att du snart har hitta hem till alla. Håller tummarna för att allt går bra för dem.

Sarah
0

Mmm, en eller två kvar… de som skulle kolla på Nefertari dök inte upp.

Norrskenets
0

#21 Vilken dålig stil. Kunde vell ha ringt att dom ångrat sig eller om dom fått förhinder. Varför inte säga som det är på engång istället för att planera in en massa. Jag har haft tur och inte stött på valpköpare än som jag kommit överens om att dom ska komma och inte dyker upp. Hoppas du hittar bra hem till dom snart*håller tummar och tassar för er*

Sarah
0

Mmm, är bara glad att jag inte han skicka väg valpen till dem. Pratat mycket innan och jag hade ett jättebra intryck. Hade det känts bra igår hade de fått hämta henne efter helgen.

Nefertiti söker med andra ord fortfarande ett livslångt underbart hem ;)

Patriciak
0

Hejsan!

Jag och min familj letar med ljus och lykta efter små illrar samt omplaceringsillrar. Läs gärna mer på min presentation och kontakta mig om vi låter intressanta :)

Tack på förhand

MVH
Patricia med familjen.

Sarah
0

Patricia. Jag finns i Stockholm och vill träfa alla innan jag överväger att sälja en valp.

Stj3rnfallet
0

Ååh, man blir så jäkla sugen när man ser bilder på alla söta valpar! Man vill ha allihop :P Synd att man inte alltid kan få som man vill ;) Fast det skulle nog bli vääldigt trångt om man skaffade var enda valp man såg. Men dina är ju troligt vackra! Mörkt viltfärgade är så underbart =) Kanske får fjäska med killen lite ;)

Norrskenets
0

putt

Sarah
0

Nefertari har kommit tillbaka. Tjejens kille ville verkligen inte ha henne. Synd, det var en bra tjej.

Nea
0

#28 Vad tråkigt.

Norrskenets
0

#28 Va synd=´( hoppas hon hittar ett livslångt hem snart *håller tummar och tassar för töserna*

minisku
0

Jag har ingen iller men söker för fullt… Den längst ner var grymt söt. Vart bor du och hur mycke vill du ha för dom? =)

thekar
0

Hej! Min mamma hade en ille för 3 år sen men sålde henne pga tidsbrist, efter de har jag velat ha hur mycke som helst men inte kunnat. nu har jag tiden och chansen och tänkte passa på och ta den… tyckte att illern längst ner är söt som få. Vart bor du och hur mycke skulle du vilja ha för henne? om hon inte är borta redan förståss.. =P

Joccish
0

Är också intresserad av en iller. Har bollat fram och tillbaka ungefär ett år, och har nu bestämt mig för att köpa en.

Har du en liten iller kvar?
vad tar du?
är det en lämplig första-iller?

Norrskenets
0

#31,32,33 Ni får nog kontakta henne per telefon eller pm som hon skriver ovan:  "Jag finns att nå via PM eller på mobil 0709423566".

Sarah
0

Tack Iller-tjejen ;)

Mina hannar har varit supergoa, men honorna är skarpare. Förståagångsiller är de nog bara om man har tid och envishet. Som med alla valpar. Självklart är de dock goa allihop.

Norrskenets
0

#36 Ingen orsak;) tänkte att det inte skulle skada att flika in det.

KerstinL
0

Miiiiiin Neith…………………….. Hoppas dom tar väl hand om henne, annars… *blink*

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Sarah
0

Jodå, Neith har det jättebra. Han kallas Duracella och bor hos mymla som finns lite här på forumet ;)

Sarah
0

Blir så less på illrar. Nefertari var borta i sex dagar och två av mina vuxna beter sig som att de aldrig sett henne förut. Krig. Nu blir det två läger och alla ska duscha.