Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 690 ggr
skrollan
0

OT tatueringsbilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skulle så gärna vilja göra tassar som tatuering. Hade tänk ta skrollan och groggies, men det kändes inte rätt sedan helt plötsligt.
Fick en känsla av att ska jag ha några tassar så ska det vara ifrån min älskade saknade katt Zimba.
Nu är ju problemet att jag har bara vissa kort som hans tassar är med på pga av sovstilen, om jag kunde få hjälp av er som gjort era tassar med hjälp av kort om det finns någon liiiten möjligthet att ni tror att någon utav korten skulle funka.
Tack på förhand!
(Skäms så mycket att tiden var så kort och att jag inte alls tog så mycket kort på min pojke)

1 bilden

skrollan
0

2 bilden

skrollan
0

3 bilden och tror detta är den sista tyvärr :'(

Musiken
0

Aaw, sicken plutt :) Men forsta skulle val kunna fungera ganska bra?

LiindaLarsson
0

ta och gör en tass av varje :)

skrollan
0

#3 Ja, min lilla prins. Han var underbar! :) Jag hade hoppats på den bilden. :)

#4 Njae, känns som lite mkt. Håller redan på att skita på mig av tanken med bara en tass.

Aviendha
0

Tror då inte att det skulle vara några problem. Skriv ut alla bilderna, och knata till tattueraren, så får han säga vad han tycker. Jag hade med mig foton, och ett par avtryck (nåja, det SKULLE vara avtryck, men de var fruktansvärt suddiga allihop så jag fick tolka dem för tatueraren men men)

Han kan förstora dem med en kopiator och ta konturerna, sen kan han skissa, och då får du ju säga om de är nå som ska ändras om du tycker att det inte ser ut som du tänkt dig.

Lycka till!

skrollan
0

#6 okej, så det är så han gör :) Det är så man får sin älsklings tassavtryck :)

LiindaLarsson
0

okaay annars kan du göra en av varje och smmå :)

skrollan
0

#8 nää , det ska ju vara i samma storlek som zimbas tass :)

LiindaLarsson
0

oki