Iller iFokus

Iller

Etikettersjukdomarhälsa
Läst 400 ggr
Faxlin
0

Utan djursjukhus?? Kanske!

Vårat djursjukhus är inne på sista versen. Pratade med dem i dag. De har gått i kk, så de jobbar sista veckan nu. Kanske finns det möjlighet att den fortsätter i ny regi, för intressanta köpare finns men inget är således klart i skrivandets stund.
Hur sjutton ska vi klara oss utan Sandviken djursjukhus. *snyft*

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

klarsferrets
0

nä nad tråkigt för er. hoppas att det löser sig  för annars får ni ju jätte långt till nästa antar jag

Veronica
0

Men Åsa, inget kul att höra! Blir lååång att åka då…..Uppsala eller Falun…. Vad vet du om Katt och Hund praktiken? Vet att de iallfall har sövt illrar för blodprov. Synd att distiktsveterinärerna jag har närmast inte kan göra allt, de har inte vaccin och inte heller gasnedsövning vid operationer, men jag håller på att ge dem erfarenhet av illrar iallafall, så snart kanske tom du som är skeptisk mot den kan åka dit =)

Amor vincit omnia

Misty
0

jisses… hoppas de löser sig! sånt e inte kul!!

Faxlin
0

Inte skojigt alls. Usch, som du säger Veronica det är Uppsala eller Falun.
Ska i alla fall in med Crazy i morgon för vacinering med Fervac-D. De hade två doser kvar i Sandviken, så om det inte fanns i Gävle skulle de skicka över det.
Sedan blev kruxet med spruta nummer två. Då har de redan stängt liksom.
Så den skulle jag få åka hem till en av veterinärerna för att få. ;-)

Jaja, hoppas någon köper det och håller driften igång.

Jag vet att bubba inte jobbar där längre Veronica, men är lite skeptisk i alla fall. Och det gäller ju alla djur. Har visserligen en därifrån som tagit hand om Dixi, men jag kollade upp hennes diagnos också. hihiFast jag berättade det sedan.

Audiatur et altera pars

Madde
0

Hoppas att någon köper upp det. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Japp jag håller stenhårt tummarna för det. Så får man komma med ytterligare en önskan, någon med bra vettar anställda. ;-)

Audiatur et altera pars

elinn
0

Ja det är verkligen trist, jag som tyckte så bra om Marianne =(

Hoppas det löser sig snabbt, för en veterinär vill man ju gärna ha i närheten…