Iller iFokus

Iller

Etiketter: fotonfilmer
Läst 550 ggr
tokage
0

Över, under, inuti, runtom, genom osv...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Cinkajou är ÖVERALLT! HAHA, skulle tömma soppåsarna igår, den ena soptunnan är i badrummet, där står den delvis under toa-kanten, så locket går inte upp, om han inte får för sig att putta på soptunnan, men det låter och jag brukar upptäcka honom INNAN hans soptunne fasoner. Men ja, som sagt, igår var den framme och jag fick mig ett gott skratt!

SYNDEN STRAFFAR SIG!

Han kom i den (det var ingen påse i) men inte ut :'D. Eller ja, till slut, men det vart lite jobb, det här locket tog ju emot :'D. Så jag fick ett par småroliga bilder. Synden straffar sig Cinkajou! Oskyldig

tokage
0

*fniss*

tokage
0

*JAG KÄNNER FRISK LUFT*

tokage
0

"Nämen… hej… matte… Asså… jag gör ingenting! Soptunnan bara hoppade fram och käka upp mig! :O"

tokage
0

Äntligen lyckades han komma ut, HAHA! Det roliga var att när han väl var ute… SÅ VILLE HAN IN IGEN! *slår mig på pannan*

Musiken
0

haha, typiskt illrar :P

Gud vad jag saknar Pudding nu :(

[jenkass]
0

ja, jag säger bara iller! ;) vi har en buse som beter sig så och ibland undrar jag om den andre ens är en iller, hon är för snäll :P

Sara87
0

Söta bilder :)

Norrskenets
0

hehe va sött

Vintage
0

Haha, mer iller kan det väl inte bli :P

#5 Var har du Pudding då?

AlbaStiffler
0

Gu va ni två är söta. verkar ha mycket kul ihop! :-) Tänka sig vad illrar är bra att ha…

skrollan
0

haha, det är något speciellt med albino hanar ;) Groggie är precis lika dum är trög ;) skrollan däremot, är smart och smidig OCH listig!

tokage
0

#10 Hihi, o ja! Han skänker mig många goda skratt!

#11 HAHA! Albinos kanske saknar mer än färgpigment Oskyldig

Maathilda
0

Heh, vilken söt krabat :P

HannaM
0
Musiken
0

#9 Pudding ar kvar i England och jag ar hemma i Sverige pa semester :(

ferretgirl
0

Så typiskt, hans halvbror här hemma (Nanooq) har även han en massa hyss och bus för sig. Är det inte försök att ta sig in bakom datorbordet (och dra ut alla sladdar) så är det försök med att hoppa upp på köksbordet, eller bada i vattenskålen eller annat bus och djäkelskap. Nanooq och Kahn är de 2 av mina som hittar på mest hyss och bus, men så är det också dem så står mig allra närmast mitt hjärta tillsammans med Lina som är Kahns mamma.