Iller iFokus

Iller

Etiketter: utställningarträffar
Läst 941 ggr
FerretCrow
0

Illerträff/grill party i västernorrland!!!

Japp då undrar jag vilka det är som vill komma till mig på illerträff/grill party?

Det blir den 12juli och alla är så klart välkommen.

man får själv ta med sig det man vill grilla. vi står för grill, kol och allt att äta på och dricka i. vill man ta med sig alkohol haltiga drycker är det upp till var och en kan ju vara gott med en öl till grillat.

Vi har även lite kubb man kan spela för att vi ska kunna göra lite annat än att bara gosa med pälsar. Även lite singstar för dom som känner sig modiga =)

Det blir hemma hos oss på kvarngatan i Ånge.

tag gärna med valphagar om ni äger sådanna. plats finns på gården om man vill ta med husvagn eller tält och stanna över natten.

vilken tid skulle ni vilja starta detta kalas?

mvh erika

Norrskenets
0

Jag skulle vilja komma om ja nu kan, får man komma?… Har dock lite mer i iller antalet än mina, blir nog isåfall mina tre och en av mina valpar Mikou.

FerretCrow
0

#1 alla är välkomna, människor som pälsar=)

FerretCrow
0

Tar anmälningar via pm. hur många människor och pälsar det kommer vill jag gärna veta=)

Telefonkontakt
0

Lite för långt tyvärr för min del Ledsen

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

FerretCrow
0

#4 ja och det är så synd hade vare så roligt att få träffa dig=(

Norrskenets
0

#2 Okej, får se om jag kan det datumet bara och att ante hänger med=) isåfall kan jag ta med mina två valphagar

FerretCrow
0

#6 ja men ven om inte ante vill med så kan ju du komma. tänk på att ni kan ta med er och tälta rum inne finns att ordna för illrarna över natten=)

ThereseBergqvist
0

Hade jättegärna kommit men jag har lovat ett par kompisar att åka till deras stuga i Östersund just den helgen =(
Så himla typiskt…

FerretCrow
0

#8 nej vad synd.=(

FerretCrow
0

*putt* hur är det åsaF kommer du med familjen? *hoppas*

Norrskenets
0

#7 Jo det är klart, men kommer inte ihåg vägen till dig, men tror säkert ante hänger med om han inte jobbar förståss, så kan han dricka;) okej va bra, ska höra med han sen idag

FerretCrow
0

#11 ja men jag skulle kunna möta upp dig i centrum eller så funderar jag på att skylta från stora vägen om det kommer mycket folk=)

FerretCrow
0

Någon kanske även har tips på andra saker man kan hitta på. och om detta dtum inte skulle passa för några direkt kan vi kanske skifta till helgen efter.

Norrskenets
0

#12 Det skulle va perfekt=)

Hoppas många kan komma, ju fler desto bättre

ViktorMarina
0

Är lite sugen på att komma, men det krävs att nån vill följa med;P Ska höra runt lite.. Hoppas det kommer många, så man har en chans att träffa alla man bara känner till härifrån! :)

FerretCrow
0

#15 ja det vore kanon. men kan inte några i din komun gå ihop och samåka då och kanske att ni lånar en husvagn eller något=)

ViktorMarina
0

#16: Ska höra efter om nån är ledig och sugen på att åka! :) Men jag är inne på att åka hem på kvällen/natten isf, jobbar måndag efter och hela veckan så det är skönt att hinna landa lite på söndagen :) Går du ut med hur många som är anmälda sen, med jämna mellanrum?:)

FerretCrow
0

#17 okej då förstår jag. jo jag kan gå ut med hur många som är anmälda lite då och då. och blir det få anmälda för att det är fel datum kanske den flyttas till helgen efter.

skrollan
0

oj för oss var det synd, hade sett fram emot det. Men det är mycket planerat nu, kom lite fort när datumet är om en vecka redan =/

ViktorMarina
0

Låter bra! :)

FerretCrow
0

#19 nej det är om 2 veckor. jo tyvärr kom det snabbt då det blev bestämt igår att svärmor åker bort och vi får tillgång till hela gården=(

zickan
0

det var ju jätte kul att man läste väs.. Men suck det var inte västerås :-P

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

FerretCrow
0

#22 nej men jag lovar att det går att komma även fast det inte är där=)

zickan
0

för långt tyvärr :-/

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

FerretCrow
0

#24 så synd=(

men alla uppåt landet då?

Norrskenets
0

putt

FerretCrow
0

tack för putten emma=)

Norrskenets
0

Men vart är ÅsaF nånstanns=( har mailat hene och frågat om hon kommer men inget svar=(

FerretCrow
0

#28 det undra jag med hin har surrat om att packa in familjen i husvagnen och komma på träffen sist det var snack om den i en tråd.

ViktorMarina
0

Ja, i förra tråden verkade ju flera söderifrån intresserade!

FerretCrow
0

#30 ja vart är alla i gävle som lovade att komma upp efter att vi vare ner på alla deras träffar? *lite besviken* =(

Norrskenets
0

#29 Ja precis, bara hon kan. Hoppas för jag saknar henne och hennes gäng

Norrskenets
0

putt, ÅsaF vart är du nånstanns och resten som bor i närheten av västernorrland

elinn
0

Synd att det kom så tätt inpå. Jag och Johan har tyvärr redan andra planer. Men jag hoppas ni får det trevligt ni som kommer =)

ViktorMarina
0

Äsch, nu börjar jag tycka att det inte löns åka så långt om ingen kommer.. Är det inte värt det att skjuta på det?

FerretCrow
0

Hur ser det ut för folk helgen efter då alltså den 19juli?

Faxlin
0

Ledsen fgör att jag missat detta. Har varit lite mycket ett tag. Och mer blir det.
Tyvärr har våran bil inte gått igenom besiktningen och det måste nu snabbt åtgäras om vi ska komma iväg på semestern. Så det finns varken tid, bil eller pengar tyvärr.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

FerretCrow
0

#37 =(

Faxlin
0

#38: Ja det är jätte trist. Men stötdämparna till våran buss var ingen billig historia precis. Och vi har ännu inte fått tag på pengar  till dem. Så det blirknaligt med tiden här för att hinna byta dem och få in bussen på ombesiktningen innan vi ska på semestern med.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

FerretCrow
0

#39 jo förstår det. synd att det skulle hända nu=(

Norrskenets
0

ferretcrow kan du inte göra som en röstnings förslag på olika datum och se vilka som kan mest på ett av datumen?=) känns lite tråkigt om det inte kan komma så många..

FerretCrow
0

#41 kommer inte du heller om det kommer dåligt med folk?

tråkigt att alla ska säga jag kommer/anmäler mig då fler anmält sig. när alla säger så blir det tyvärr ingen som anmäler sig=/

Norrskenets
0

Jo jag kommer nog ändå fast det kanske bara kommer två pers eller nått;)

FerretCrow
0

#43 vad roligt=) som sagt flera kompisar kommer nog även fasst dom inte ha iller. kommer nog och grillar och umgås bara=) men en ny tråd är skapad så jag hänvisar till den med röstning på=)

Norrskenets
0

#44 Okej, det låter bra de=) Om det skulle komma flera så skulle du kunna fråga amhs om dom kan komma också=). Såg den nyss, skulle ha funnits "kan båda datumen";)

FerretCrow
0

#45 ja men amhs kommer nog inte eftersom folk inte kan bestämma sig om dom ska komma eller inte tyvärr

Norrskenets
0

#46 Okej, synd=(men dom brukar kunna komma på kort varsel bara dom inte har något planerat, går ju alltid att höra och se om dom kan ifall det kommer många=) hade vart perfekt så man kunde passa på att shoppa;)

FerretCrow
0

#47 jo jag vet ju de men som sagt då bör jag först veta i rötstråden vilket datum som passar bäst och jag vill att man skriver i tråden vad man röstat så jag vet vilka som kanske kommer

Norrskenets
0

#48 okej