Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 189 ggr
Toya
0

snyggaste skådisen...

hejhej! Jag undrar vem ni tycker är den snyggaste skådisen? Själv tycker jag: chad michael murray och jonny depp

Toya
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

oj…ska ta en annan bild

Madde
0

hmm skådis. Jo Johnny Depp är ju rätt snygg i Pirates of the Caribbean- Död Mans Kista

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

domiino
0

åh chad är ju såå snygg! det kan jag hålla med om!

Madde
0

#3: Ja han ser oxå bra ut. =)

[tiiia]
0

#2 jag håller def med dig. :P

Misty
0

hehe… jo johny deep är snygg.. Orlander Blom med:)

gameover
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

lungt johnny depp, och ewan mcgregor i filmen Trainspotting, ja annars är fan faktiskt lite småful ;P

klarsferrets
0

Kan inte hjälpas men sean connery han blir bara snyggare o snyggare ju äldre han blir .

domiino
0

#8 hihi jadu mamma, det är du och hälften av jordens befolkning som tycker så så skulle du träffa honom har du liiiiite konkurens Räcka ut tungan

Madde
0

hahahaha. =) Ni är roliga AC & Emelie. Men det stämmer att han ser bättre ut ju äldre han blir. Inte många som blir det. =)

emoflickan
0

hah får väl säga som ni andra, Johnny depp i pirates, helt sjukt snygg ;) Hur många ggr kan man se dom filmerna utan att tröttna? Skrattande annars James Marsters, spelar Spike i Buffy & Angel *woow* =))

Alwyn
0

Johnny Depp!!!! Mmmmm mumma kardemumma! Jag ska gifta mig med honom när jag blir stor, hehe Räcka ut tungan

Faxlin
0

#8: Håller med dig. Så jag hör väl till den där konkurrerande hälften jag med :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

domiino
0

ärligt åsa sska jag vara snäll mot mamma, jag kan inte säga att han inte är ful, han blir snyggare o snyggare ju mer tiden går.

o killen som spelar spike i buffy o vampyrerna skulle man inte säga nej till…hehe

Faxlin
0

haha, nej spike är lite halv snygg han med. ;-)
Men ohh, nu kom det en skådis upp i huvudet och så kommer jag inte på namnet. Ser honom framför mig, men inget namn. hihi

Audiatur et altera pars

emoflickan
0

#15, halvsnygg?! Pft! han gör ju en helt svag i benen ;)

Faxlin
0

haha, liite för ung liksom. hihi
Man blir ju nästan lite fundersam över att jag tittat över huvudtaget. Fast det är klart, helt blind har jag inte blivit. hihi

Audiatur et altera pars

emoflickan
0

#17, ung? hehe han e ju typ 45 ;) jag skulle dra till med lite för gammal, men men, skulle man få chansen så *garv* ;)

emoflickan
0

Han är född 1962 enligt imbd.com ;)

Misty
0

hihi… emoflickan: är helt inne på ditt spår.. har sett filmen x antal gånger nu… hehe, den är underbar… han med…. *ler stoooort* å får man chansen så… jadu… då skulle de verkligen klia i fingrarna!!

Faxlin
0

haha, då är han ju äldre än gubben min. *fniss* Men då är han nog inte så snygg längre heller. hihi

Audiatur et altera pars