Björkskogens egyptenkull 10-11 veckor
Sista bilderna på hela gänget. De är mellan drygt tio och drygt elva veckor. Elva veckor fyllde de i lördags. Alla är chipade och vaccinerade och besiktade vilket gick jättebra. Gunnel trodde att det var två kullar då de var så många ;)

Ramses flyttade ikväll. Stora buskillen.

Ramses igen. Så söt!

Amun-Re min fina kille. Ensam kille kvar nu av valparna. Busar med de vuxna hannarna nu istället.

Så galet söt ;)

Sethos smakar finger. Sethos flyttade i onsdags och verkar ha det bra i sitt nya hem.

Sethos igen,

Vackra Nefertari söker ett nytt och kärleksfullt hem.

Nefertari igen.

Isis gör livet surt för sin nya familj ;) Syns ju på henne vilket bustroll hon är.

Isis igen.

Merytamun som ska stanna hos mig.

Merytamun

Iset med haklappen. Har nästan bestämt mig för att behålla henne. Kan inte mostå henne. Hon kommer inte vara till salu föränn de andra tre är sålda och då ska det vara ett ruggans bra hem ;)
Här med Skitos.

Iset snusar i mitt knä.

Lilla Neith vill även hon ha ett nytt hem hos någon somkan älska henne för resten av livet.

Neithan igen. Supercharmig litan sak.

Tuya hoppjerka. Väntar på att Sethos ska bli hemmastad så hon kan få flytta dit hon med.

Tuya igen.

Nefertiti som är så fin och busig. Har precis bitit mig i foten genom filten i soffan ett par gånger ;) Letar nytt hem för livslångt bus.

Nefertiti igen. Nyfiken i en strut.

Neith har blivit ubersöt ju… 

Otroligt supersöta björn-ungar är de hela högen!!

Tackar. Kan bara hålla med ;)
Dom är ju så söta, man bara smälter….. Svårt att stå emot, men men, har räknat med att tiden knappt kommer att räcka till när min människobäbis kommer i november, så ingen valp för mig i år……suck…jag som älskar mörka saker….. Lycka till att hitta nya hem åt dem!
Amor vincit omnia

jag vart helt kär i Nefertari

Gaaaah! =/ Sötisar, hela bunten :)
Älskar Merytamun <3

Så otroligt vackra, förstår inte hur det kan finnas otingade valpar kvar?! dom borde ha blivit tingade på en gång så fina och charmiga som dom är=)

;) De var tingade, men folk har hoppat av. Nu är det tre st som ska komma och kolla i veckan. Folk som inte hittat mig via forumen utan Paulas hemsida. Det är nästan bara folk som inte haft iller tidigare. Jag har fått äta upp mina fördomar. Ville inte sälja till nya då det är hybrider, men det verkar ha gått riktigt bra för de som hämtat sina valpar.
Håller tummarna att tjejerna kommer iväg!
Sara

#29 Jaha okej, hihi va bra att det gått bra och att det kanske löser sig för dig snart, själv har sista tösen nyss fått ett hem klart så hon kanske ska flytta på söndag.=)

Hejsan!
Jag och min familj letar med ljus och lykta efter små illrar samt omplaceringsillrar. Läs gärna mer på min presentation och kontakta mig om vi låter intressanta :)
Tack på förhand
MVH
Patricia med familjen.
åh dra mig baklänges vilka vackra illrar!
underbara valpisar!
Finns det ngn ledig hane? :) ursöta!

Cilla det finns massa söta honor ;) Nefertiti och kanse Iset söker hem fortfarande. Eller är du sugen på att byta Theo mot Amun?
#32 Skicka ett pm och berätta lite mer om er själva.
Du, jag ska inte ha ngt slakthus här inte ;)

Hehe, mina kan nog överleva. Eller var det dina som skulle slaktas ;)