Iller iFokus

Iller

Etiketter: skötselbeteendeuppfostran
Läst 145 ggr
Prada
0

vad tycker ni om personligheter...

på era äskade små vänner?

hur tycker nu hanar e jmfört med honor?

**Bella**

ThereseBergqvist
0

Ser att du har en lite pälsis från Luna! :) Hur går det? Ska också ha en därifrån… Fast ja hämtar min imorrn! :)

Prada
0

aahaa  va skojGlad

jag hämtade Prada igår å jag e suuuper nöjd.

så underbar..

har du flera eller?

vad tycker du om tempramentet på hane å hona?

mvh bella

[tiiia]
0

jag skall också ha en plutt därifrån.får hem lille Dior i morgon :) rätt kul att se vart hans syskon hamnar faktiskt :)

ThereseBergqvist
0

Guu va kul!! :)
Är hon gosig eller är de mest bus i henne? ;)

Det är min första iller så jag har faktiskt ingen aning..
Jag får skriva imorrn och säga va ja tycker :P Även om ja inte vet hur killar är! Men jag skulle faktiskt tro att det beror helt på hur de är som individ.. Inget som styrs av vilket kön de är… Kanske :P

Weazel
0

Jeg har på følelsen av at tisper er mye mer utspekulerte og bestemte enn hanner… Ilde, min første ilder, var en bestemt dame som virkelig visste hva hun ville. Hun bet aldri meg, men min sambo måtte tåle mange bitt i begynnelsen. Hun løp etter sønnen hans bare for å bite ham fordi hun visste han var redd henne! Hun kunne finne nye måter å komme seg over/under/mellom/gjennom ting, og gav mor mange grå hår de to årene hun var hos meg. Arinya er litt av det samme selv om hun ikke biter i folk. Men hun er sjefen i huset, ja.

Merlin og Speedy tror jeg mest har luft mellom ørene… Hanner skal visstnok være mer kosete enn tisper, men ikke mine. Så det er mange variasjoner.

Faxlin
0

Jag håller på att det är individen som bestämmer, inte könet. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Tyvärr kan jag inte jämföra mellan en hona och hane då jag har 4 hanar.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Missy
0

Jag tycker definitivt att Chibbi är det mycket mer fart i än vad det var med Zednic, min första iller. Chibbi är mycket mer gåpåig. Zeb var i och för sig oxå en hane men han var lite mer rastlös än Zednic men ändå inte så mycket fart i som Chibbi. Men det är på gott och ont, Jag hade inte så roligt åt Zednic som jag har åt Chibbi men det var i och för sig bra mysigt med de långa gosstunderna, med Chibbi blir det gos mex en halvtimme i taget och det är när hon är riktigt trött och hellst när hon är ute och reser för då blir hon urgullig.

DG
0

Hos oss är Hapsis (honan) den mer mysiga och Moon (hanen) är lite hyperaktiv av sig. Hapsis är lite mer skraj ibland, Moon bryr sig inte om det mesta.

Hapsis brukar vara snäll fast hon kan vara väldigt envis. Moon däremot är uppkäftig fortvarande.

Hapsis är 1 år och 3 månader, Moon är ungefär 1 år.