diesel i radio :)
idag skulle jag ta min vanliga tur med hund och iller till kiosken på torget å köpa cigg, å va händer jag fick va med i radio haha gött pinsamt jag sa nej men dom fortsatte tjöta så jag sa att jag kunde vara med en snabbis haha…om någon vill höra mig göra bort mig så kan ni gå in på http://www.sr.se/cgi-bin/vast/program/index.asp?ProgramID=69 å välja sändningen 12.01-13.00 å spola fram till ungefär 9 min :) hahaha

Häftigt :) Men vadå?? Har du din iller i bur??
haha coolt

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&id=1223487
Sen är det ca 9:30 min in i inslaget.
kul inslag och bra svarat på alla frågor. Men jag säger som Smeagol, varför har du illern i bur? Helt onödigt, man har ju för 17 inte sin hund eller katt i bur, och vad jag hörde så var illern något "mittemellan", hehehe… ;-)

nej han e bara bur när jag ska vara borta lite längre stunder eller under natten och det är för att alla djuren ska få sina stunder då de får vila ordentligt för dom vet inte riktgt själva när det är bra eller dom respekterar inte riktigt när någon sover osv. speciellt mn hund har det tufft med min iller han e på henne hela tiden så jag gör det för att alla ska må bra men han e väldigt sällan i buren på dagarna, det e som sagt om jag ska bort ett längre tag :) annars e han fri som en fågel ;) men bra att ni ifråga sätter det visar att ni bryr er :D

hehe, det var nog världens längsta mening utan punkt… ;-) Det låter väl vettigt det du säger. Hunden och illern kanske lungar ner sig lite med tiden… :) Lycka till med det. vad är det för hundras förresten?

hahaha fan vad du gjorde bort dej!
Nä skojja det var braa :)
jag vill gärna se en film på hans magdans.. har du han i bur heladagarna?

#6> läs #4.

oj hehe :)

hehe tyvärr har jag inte lyckats fånga det på varken kort eller film men det har bara hänt kanske 2-3 ggr…jag blir så arg, jag kan inte föra över några bilder från varken mobil eller kamera till min dator då vista säger att det inte finns drivrutiner vilket det finns :@

missade en fråga ;) jag har en portugisisk vattenhund :D