någon i vänersborg/trollhättan med iller?
hejsan , jag undrar om det finns någon i trollhättan ,vänersborg som har iller som skulle vilja träffas lite då och då med illrarna. vet inte hur min pojke är med andra illrar å skulle gärna vilja veta det. hade vart kul om han fick en kompis i samma storlek för en gångs skull hehe. väntar ivrigt på svar :D

du har tottsigirl i uddevalla, det är i trestadsområdet iaf :)
Carpe Diem
Hejsan jag finns som sagt i Uddevalla :)
Finns även två tjejer i Vänersborg Tessa och Meschmish här på iFokus. Vet att det även ska finnas en annan tjej i Uddevalla som jag ännu inte har kontakt med..
Nu ska jag flytta i sommar men sen kanske vi skulle dra ihop och ha en liten mini-illerträff :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Får vi forna Uddevallabor vara med? UlrikaD, ställ upp för teamet nu..
Carpe Diem

Jag bor mellan uddevalla o ljungskile :) Är gärna med på en miniträff..:)

ja det vore superkul :) för jag är nämligen den ända i HELA min vänskapskrets har har iller eller över huvudet taget vet va det innebär :) förutom min kille som fick mig att skaffa en ;) finns nog många bra ställen att ha iller träff på i närheten :P detta måste vi arbeta vidare på tycker jag. vill så gärna gå på träffen den 26 juli, men jag saknar körkort och som sagt jag e den ända med intresse för iller överhuvudet taget så nåhon skjuts från vänner e ju uteslutet tyvärr :(

Ja absolut! Förresten, vart är den träffen ngnstans, den 26e juli? Har missat den helt och hållet. I närheten eller? =)

den är i småland på High Chaparrals camping, men vart på campingen är inte bestämt än.
Aha ok den träffen, tyvärr kan ja inte komma ja ska stå på Ullevi och vråla med Iron Maiden :P
Jo men det är klart det ska gå att träffas allihop nu nån gång i sommar =) Alltid kul med folk i närheten och mina 3 små knottar vill gärna ha fler lekkompisar :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

#8 hehe jasså du :) dom e bra :D en av min pappas favoriter haha får små minnen från när han står med dammsugaren å vrålar ;) ja verkligen :) jasså 3 små hehe full fart hemma då? ja min har ju också lekkamrater men inte av samma sort hehe :) så jag vill gärna att han ska få lite iller kompisar så han kan vara iller på riktigt å inte en blandning av katt och hund hela tiden :P

#7 Jaha DEN träffen! =) Har inte bestämt mig än om jag ska åka eller inte.
Jag har 7 st grabbar! Så det blir några illrar på träffen ;)

#3 Menar du verkligen mig nu? Jag har aldrig bott i Uddevalla.

#4 Vart någonstans mellan uddevalla och ljungskile. Jag är för tusan uppväxt i de trakterna.. :))
#11 Menade UlrikaG ;))
Carpe Diem

#12 ovanför gamla skidbacken i Vassbovik…ngt du känner igen? :)

Klart man känner till vassbovik, fast jag bodde vid kusten :) Mellan Råssbyn och Åh-stiftgård :)
Carpe Diem

Ahaa Ok! :D

Född och uppväxt där?
Carpe Diem

I vassbo ja.. gick på Forshällaskolan o sen Sommarhemmet :p

Vad tusan, då borde jag ju rent teoretiskt veta vem du är :)
Carpe Diem

haha!! ja kanske det! :) samma om dej…=)

haha verkar bli mer än iller träff i sommar för trestadsområdet ;) hehe… :D hoppas vi kan få ihop en illerträff :P

Då är det bara att börja spåna på ngt datum o plats såklart! :) Några datum som skulle passa bättre än andra?