Iller iFokus

Iller

Etikett: allmänt-om-iller
Läst 1021 ggr
mellylove
0

någon i vänersborg/trollhättan med iller?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hejsan , jag undrar om det finns någon i trollhättan ,vänersborg som har iller som skulle vilja träffas lite då och då med illrarna. vet inte hur min pojke är med andra illrar å skulle gärna vilja veta det. hade vart kul om han fick en kompis i samma storlek för en gångs skull hehe. väntar ivrigt på svar :D

MimmieM
0

du har tottsigirl i uddevalla, det är i trestadsområdet iaf :)

Carpe Diem

TottsiGirl
0

Hejsan jag finns som sagt i Uddevalla :)

Finns även två tjejer i Vänersborg Tessa och Meschmish här på iFokus. Vet att det även ska finnas en annan tjej i Uddevalla som jag ännu inte har kontakt med..

Nu ska jag flytta i sommar men sen kanske vi skulle dra ihop och ha en liten mini-illerträff :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

MimmieM
0

Får vi forna Uddevallabor vara med? UlrikaD, ställ upp för teamet nu..

Carpe Diem

fnyk
0

Jag bor mellan uddevalla o ljungskile :) Är gärna med på en miniträff..:)

mellylove
0

ja det vore superkul :) för jag är nämligen den ända i HELA min vänskapskrets har har iller eller över huvudet taget vet va det innebär :) förutom min kille som fick mig att skaffa en ;) finns nog många bra ställen att ha iller träff på i närheten :P detta måste vi arbeta vidare på tycker jag. vill så gärna gå på träffen den 26 juli, men jag saknar körkort och som sagt jag e den ända med intresse för iller överhuvudet taget så nåhon skjuts från vänner e ju uteslutet tyvärr :(

fnyk
0

Ja absolut! Förresten, vart är den träffen ngnstans, den 26e juli? Har missat den helt och hållet. I närheten eller? =)

mellylove
0

den är i småland på High Chaparrals camping, men vart på campingen är inte bestämt än.

TottsiGirl
0

Aha ok den träffen, tyvärr kan ja inte komma ja ska stå på Ullevi och vråla med Iron Maiden :P

Jo men det är klart det ska gå att träffas allihop nu nån gång i sommar =) Alltid kul med folk i närheten och mina 3 små knottar vill gärna ha fler lekkompisar :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

mellylove
0

#8 hehe jasså du :) dom e bra :D en av min pappas favoriter haha får små minnen från när han står med dammsugaren å vrålar ;) ja verkligen :) jasså 3 små hehe full fart hemma då?  ja min har ju också lekkamrater men inte av samma sort hehe :) så jag vill gärna att han ska få lite iller kompisar så han kan vara iller på riktigt å inte en blandning av katt och hund hela tiden :P

fnyk
0

#7 Jaha DEN träffen! =) Har inte bestämt mig än om jag ska åka eller inte.

Jag har 7 st grabbar! Så det blir några illrar på träffen ;)

UlrikaD
0

#3 Menar du verkligen mig nu? Jag har aldrig bott i Uddevalla.

MimmieM
0

#4 Vart någonstans mellan uddevalla och ljungskile. Jag är för tusan uppväxt i de trakterna.. :))

#11 Menade UlrikaG ;))

Carpe Diem

fnyk
0

#12 ovanför gamla skidbacken i Vassbovik…ngt du känner igen? :)

MimmieM
0

Klart man känner till vassbovik, fast jag bodde vid kusten :) Mellan Råssbyn och Åh-stiftgård :)

Carpe Diem

fnyk
0

Ahaa Ok! :D

MimmieM
0

Född och uppväxt där?

Carpe Diem

fnyk
0

I vassbo ja.. gick på Forshällaskolan o sen Sommarhemmet :p

MimmieM
0

Vad tusan, då borde jag ju rent teoretiskt veta vem du är :)

Carpe Diem

fnyk
0

haha!! ja kanske det! :) samma om dej…=)

mellylove
0

haha verkar bli mer än iller träff i sommar för trestadsområdet ;) hehe… :D hoppas vi kan få ihop en illerträff :P

fnyk
0

Då är det bara att börja spåna på ngt datum o plats såklart! :) Några datum som skulle passa bättre än andra?