Norrskenets lilla tös som är kvar

SÖt :)

Jag blir galen!

Tösen söker fortfarande ett hem, hon är redan riktigt duktig på lådan. Inte nån klick utanför på dom senaste dagarna och är bara 11 veckor och 2 dagar.

Ska du inte behålla en avelshona?

ja vilka är det som köpt avelshanen och avels honan? du skulle ju låta en av varje gå vidare till avel.

Vad fin hon är :)

Hon är underbart söt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#12 Nepp, det har min kompis fått göra.
#13 Avelshonans nya ägare får själv gå in och precentera sig om hon vill och hittade inga fler som va redo för att börja med uppfödning eller som redan är uppfödare så då blev det bara en hona som gick vidare i avel. Hanen som jag har kan gå vidare men det beror helt på, måste tänka på pojkvännen också.
#14 Visst är hon=)
#15 Otroligt och charmig som bara den med sina glädje skutt och energi
Kommer in nya bilder sen då vi vart i somarstugan i helgen och valparna klaffsade i själv och badade hehe=D

#16 hehe ja killen din är ju kanske inte super förtjust i fler valpar på et tag hihi. men efter han har så fin stam går det ju att du lånar ut honom till andra uppfödare om han inte blir jobbiga under sin brunst.

#17 Nä han är ju inte det hehe. Ja precis, hans pappa luktade inte så mycket tyckte ja och madde iaf när vi va där och hoppas Rasmus blir likadan för då har jag ingen anledning att kastrera honom om han inte luktar som vissa hanar kan göra=) Så vi får se om det är nån som är intresserad att använda min grabb till sin hona=)

#18 jo precis. Miilo är ju oxå mycket lindrig i lukten om man jämnför med vad kingen var.

#19 Jaha han luktar inget fortfarande, hoppas Rasmus blir så också då kanske man får ha grabben okastrerad för killen hehe;) Ja han luktade fast han va kastrerad, men jag tyckte det luktade gott men det höll inte pöjken min och hans mamma med om hehe
Tösen finns fortfarande kvar och blir idag 12 veckor =)

#20 min killen din kan ju inte bestämma över dina djur. stå på dig

#21 Men han ska också bo med dom sen den dagen vi flyttar ihop..men det löser sig nog ska du se;) Jag skulle inte få behålla en valp egentligen men här är min goa nallebjörn=´) Du har det lätt som har en kille som tycker om illrarna;)

#22 haha ek är inte så förtjust längre eftersom illrarna fått för sig att terra honom konstant hihi. men det är att stå ut med pälsarna för han eller att jag flyttar ut med dom =P

#23 haha dom kanske har hittat på en lek om att terra Ek och den som terrar mest vinner haha. Ja precis, min livsglädje skulle försvinna om nån tog ifrån dom från mig.

tösen finns fortfarande kvar. kan se mer bilder på henne i tråden "badbilder och lite sommarbilder". Hon blir 13 veckor på torsdag.