Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 2510 ggr
LiindaLarsson
0

Boll-hav & Pall till Salu

Nu säljer jag dom här sakerna för att illrarna har tappat intresse.

båda sakerna är i ny skick och inte använda  mer än 3-4 gånger

Boll-havet 100:-

Pallen 200:-

köparen står för ev.frakt  Vid intresse skicka PM!

PRIS KAN DISKUTERAS,,

Mvh Linda

LiindaLarsson
0

putt

LiindaLarsson
0

har haft några intresserade men dom verkar inte betämt sej eller hört av sej men finns det nån annan?? ska ni ha både pallen & bollhavet kommer det kosta

640kr med frakt

bara bollhavet går väll på  ca 120kr tror det är till och med mindre

spelar ingen roll vart ni bor ,kostar lika mycket vart jag än skickar det..

FerretCrow
0

#2 vad väger bollarna? har du kikat det`?

Gilla
0

Köpte ju ett bollhav till illringarna i påskpresent.
Kan ju inte säga att det är välanvänt.
Däremot…den genomskinliga VÄSKAN som hör till är väldigt skoj *s*

klarsferrets
0

hihi vi köpte av linda när hon kom ner till oss ett väska med boll.-hav .

det var nog det bästa jag gjort dom älskar den det flyger bollar vilket dom tycker är kanon kul.

men dom har den bara när dom är på balkongen så det blir ju som nytt i gen då dom kommer in på kvällarna så då kan dom inte leka längre med den utan får vänta tills nästa dag.

FerretCrow
0

#5 ja jag funderar på att skaffa bollar och ha i en låda som dom kan ha ute på verandan i valphagen jag får från dig sedan. ha det tills deras utebur är klar=)

klarsferrets
0

oja  en mycket uppskatad lek sak

i alla fall för våra

FerretCrow
0

#7 ja Thyra har börjat gilla bollar nu så det kanske skulle funka. Miilo älskar att jaga bollar och försöka bita tag i dom

Hayley
0

o när våra har tröttnat på bollarna som kan bli tråkiga ganska fort har någon av dem kommit på iden att lägga en boll i vattenskålen, ibland kan man till och med ägga ner 2 bollar! tänk vad kul det är för dom andra när de ska försöka dricka..om jag bara visste vem det var för så fort jag har tagit bort en boll dyker det upp en till…så de är roliga klart!

LiindaLarsson
0

#3 inte har jag skickat nå bollar? till vem i så fall?

LiindaLarsson
0

#4 det är ju olika från iller till iller om dom tycker om det.. honney tycker inte om boll havet inte stacy heller men honny tycker om att slänga ut alla bollar på golvet och leka med dom.. hehe

FerretCrow
0

#3 va jag frågade om du vägt dom så du vet vad frakten går på? jag kan köpa om jag får veta en exakt frakt på dom. för i ett mail av dig tidigare fick jag att frakten skulle gå på 200kr sedan skulle det gå på under en hundring sedan nu 120kr. och jag hittar ingen porto gräns på posten som går på 120kr. så därför undrar jag

LiindaLarsson
0

oki okimen jag skrev ca så folk vet ungefär

LiindaLarsson
0

okaaays

FerretCrow
0

okej men om jag ska köpa vill jag ju veta vad jag ska skicka för pengar till dig det va så jag menade

Stotte
0

Vart kan man köpa dessa i vanliga fall?

sarae
0

#16 BR leksaker…ofta finns de inte framme i butiken, men frågar man efter dem så brukar de ha

Stotte
0

#17 tack för tipset =)

Då blir det en tripp till leksaksbutiken i helgen då.

FerretCrow
0

åhh dom har ju inte det i närheten av mig=( närmsta e gävle tror jag=(

LiindaLarsson
0

ja men dom finns ju oxå påå toy´s rus

FerretCrow
0

#20 ja men det finns inte heller i närheten tyvärr vi har ju bara barnenshus och lekplaneten =(

LiindaLarsson
0

:( tråkigt :9 men du kanske ska köpa mina eller? :)

FerretCrow
0

#22 jo men snart får man iaf en andledning att shoppa lös på dessa barnleksaks affärer=)

Sabina-old
0

Pallen var fin, lite intresserad utav pallar. Max skulle nog gilla den… Finns den kvar?

Faxlin
0

#24: Du får pma henne och fråga.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LiindaLarsson
0

Här får ni listan va det kostar som billigast och det spelar ingenroll vart du bor i sverige det koster lika mycket..

pallen går på ifrakt 140:- väger under 3 kilo

Bollarna går på ifrakt 140 kr väger under 3 kilo

tillsammans går dom på i frakt.. dom väger tillsammans 4.5 kilo då blir det 160kr

kilo 3 =  inkl moms 140:-

kilo 5 = inkl moms 160:-

kilo 10 = inkl moms 210:-

kilo 15 = inkl moms 255:-

kilo 20 = inkl moms 295:-

LiindaLarsson
0

putt

LiindaLarsson
0

putt åt en tjej

LiindaLarsson
0

putt

LiindaLarsson
0

dom var inte sålda till den som skulle köpa dom putt (pengaproblem)

Marina
0

Kan flika in med att detta bollhav också finns att köpa på Coop Forum, såg det där häromdan men tänkte inte på att man kunde ha det till illrarna :)

LiindaLarsson
0

#31 jaa du då måste det ha kommit väldigt nyligen..

Faxlin
0

#31: Ja det stämmer bra att det finns där. Såg det i måndags då jag och Veronica var i Uppsala. Hon köpte en kartong. Det är inte samma smarta plastkasse runt dem, men de är dock billigare där än på BR.
Tror de kostade 99:-

Audiatur et altera pars

FerretCrow
0

#33 åh då ska jag köpa det till helgen då jag ska till ett coop. har nyss vare i närheten men var aldrig in=(

Marina
0

Japp, kollade efter priset när jag var där idag och det är 99 kr, det står "spara 50 kr" så det kommer väl antagligen höjas om ett tag då.

Smurfina73
0

Jag tror dom finns i vanliga leksaksbutiker och säkert även på Claes Olsson. Häromdagen såg jag en kille komma ärande på såna från BR leksaker..perfekt ha i badkaret =) Sen åker dom inte in i dammsugaren som vanliga pingisbollarna som finns typ överallt i lägenheten. Dom älskar att spela boll.

Stotte
0

Jag va på Toys are us igår och såg dessa med plast väskan. Kostade 129:-.

LiindaLarsson
0

vad är det ni försöker få fram här`?

att jag ska sänka priset?

knappast sakerna är ju typ inte använda..

Stotte
0

#38 Ledsen om du fick den uppfattningen.

Fick uppfattningen att folk diskuterade vart man kunde få tag på dom.

FerretCrow
0

folk vill nog bara berätta vart det finns med mera. för som sagt bor du ju tyvärr långt upp i sverige liinda annars hade jag gärna köpt bollarna av dig. =)

Faxlin
0

#38: Ledsen om du uppfattade det så. Tror att tråden spårade ur med tips om vart folk kan köpa dem då de har långt till dig.

Audiatur et altera pars

LiindaLarsson
0

Såå långt är det inte.. plus att ner frakt kan fixas  gratis med mera.. bror helt på..

jag är inte ledsen.. men det finns trådar om leksaker vart det går att köpa men det l¨åter som om jag skulle sänka det som fil diskuterar här inne.. varöfr ska jag sänka priset för att ni ska få det billigt .. inte får jag pengarna fårn posten ändå jag får bara 100 kr

LiindaLarsson
0

Är itne sur eller nå på nnått sätt..