Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 219 ggr
Roxanne
0

Nu blir ni av me mig.

Japp…
Jag sticker imorgonTill Laxå/Örebro. Ska till linda och rida på hennes halvblod och ett Arabiskt fullblod. Gissa väm som är glad. Skrattande
Det blir i fem dagar…. Oj jävlar vad oskan låter :O… Aja, sen efter det så ska jag…. och shiiiet mina fönster skakar Förvånad… Aja, och sen efter det som sagt ska jag till min pappa, och där ute har jag fått en ny komps med 3 hästar… Så då ska  jag rida på dom och kommer troligen inte att ha tillgång till internet (skönt för er). Och sen direkt efter det så ska jag på träningsläger i Drottningholm. :) SÅ HELA 3 VECKOR UTAN MIG. Ska ni fira? ;)

AmmiG
0

#0: Fira? Att du inte kan vara inne här…tycker inte det är en anledning till att fira. Skulle vara rätt dålig stil isf.

Hoppas du får tre härliga och roliga veckor!

Roxanne
0

#1 hihi, men jag får en kännsla av att ni tycker att jag är jobbig=/

Tack så hemskt mycket Ammig och hoppas du får det bra du med :)

Roxanne
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Yes yes. Men nu sticker jag! Och ha det bra ALLA OCH JAG KOMMER ATT SAKNA DIG MADDE! krrrrrrrraaaaaaaaaam

Faxlin
0

Hur är det? När kommer du tillbaka Roxanne? Är du inne och ser detta så ska du veta att du är saknad.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Roxanne
0

aaaaw tack Åsa. Jag kan ju säga de att jag har faktiskt tänkt på dig jätte jätte mycket. Ingen Åsa att tjattra med om kvällarna :O orättvist :(

Madde
0

Men nu är du tillbaka Roxanne. =) Så skoj. =) Nu har du massor och läsa och ta igen. =)))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Roxanne
0

#6 BUUÄÄ, jag vill ha en iller… Och nu tog mamma upp det av sig själv att dte är mycket uppfostran med en iller. Och med det syftade hon på att jag inte skulle orka det. Men har man intresset så kan jag väl det? Asså hon är vrickad… =(