Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 234 ggr
ixid
0

Hjälp! Jag bara måste ha...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en sån här!!!! Var finns den? man kan inte beställa direkt från ferplast…Skrikandes

Nettan
0

De flesta zooaffärer som har ferplast hemma borde gå att beställa ifrån. Hör av dig till närmaste ferplast-återförsäljare.

trollet85
0

ja tyckte jag så en sån bur på en hemsida till ett företag som fanns i sthlm. hittade annonsen på blocket. (tror ja)

Mandysan
0

www.grand-prix.se tror jag att det fanns en sådan under "gnagare" :( tyvärr…

Madde
0

Hur går det med Buren. Hittar du någon.

Själv har jag precis bestämt mig för att köpa en sån här bur. =)))

Ahms-illertorg säljer såna. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Madde
0

Buren kan man även dela upp i 2 delar om man vill eller ha den så att de har 2 etager. =)

Faxlin
0

Den buren är bara så jäkla häftig Madde. Om jag vinner pengar ska jag beställa en sådan jag med. ;-)
Eller om jag får sälja tillräckligt med glasgrejer;-)
Fast det kan jag nog drömma vidare om skulle jag tro. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Då får vi hoppas att du vinner lite pengar och att du säljer en massa glasgrejer. Nu är vi några stycken som ska ha buren. Men vi måste vara 5 för att de ska ta hem den. =) ÅH vad jag läntar tills vi fått hem den fina buren.

ronja
0

#7 jättehäftig bur! hur mycket kostar den? hur många är det än så länge som ska ha en sån?

Madde
0

Om jag inte har fel så är vi 3 st än så länge. Så 2 fattas. Buren kostar 3600kr. Men då är den riktigt stabil. men snacka med Anette - Ahms-illertorg. =)

ronja
0

ok.. skulle jättegärna vilja ha en sån, men 3600 tillåter inte min plånbok just nu.. får nog bli en annan gång Flört