Skrollans nya hyss! Se bild!
Som jag har tidigare skrivit har Skrollan lärt sig komma upp på diskbänken, och det roliga för henne var då att sno proppen till diskhon. Så att vi fick ta bort den och disktrasan och alltid ha diskat i princip så att hon inte ska skada sig eftersom vi inte har en lösning till hur vi ska göra så hon inte kommer upp där.
Hon är super vattenrädd så på nätterna när vi haft lite disk i hon och hört hur hon mäbler om den så har jag sprutat vatten på henne och hon sprungit därifrån. Men imorse slog det slint, nu är hon helt plötsligt inte ett dugg rädd?!?! Nu när jag satt på kranan hoppade hon för glatta livet och skulle dricka ur den som hon antagligen sett Schess göra ett antal gånger. Så numera äter och dricker hon på diskhon som Schess gör, så nu har vi två "katter" och en illler ;-)
Blir förbannad på att hon ska överlista mig hela tiden, men ändå lite komiskt och vad söt hon var då :) Se bilder :)

nåå såå sött tänkt om man kunde lära illern om man byggen en ramp upp så akn man bara ha kranen på slipper mna ha en vatten skål på golvet som grisar
Så har vi nu med Schess, på sommaren blir hon som galen att dricka ur kranen så toaletten stod förut ¨på och dropapde lite. Men dit kommer inte skrollan och vi vill helst inte ha illrar på toaletten så det blir till att kranen står på i köket ;)
Haha, så sött!
Sara
Nämen! Hahaha! Vilken söt en :'). Påminner om våran maine coon hane som älskar att dricka ur kranen :'D

Underbara bilder.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Haha, ja hon är bra söt. Men det är bra jobbigt att försöka tänka som henne :)