Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 184 ggr
Faxlin
0

Vad ska ni göra i helgen?

Ja, nu är det helg igen. Vad har ni planerat för något? Ska ni ut och festa? Eller ta det lungt hemma? Ut i skogen eller pyssla med djuren. Kanske hinner ni med allt. Jag är som ni vet född nyfiken, så berätta vad ni ska göra denna helg.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Jag har tänkt och skriva 1 eller 2 artiklar. =) Det kommer nog ta ett litet tag då jag har tänkt och skriva om träffen på High Chaprall och sen lägga ut kort som jag tog under träffen. =)

Så hoppas att ni kommer gilla korten. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Ja,jag har väl planerat något liknande. ;-)
Fast inte om träffen men om resan med mullrarna. ;-)

Sedn hoppasjg på lite kvalitet tid i trädgården och hos kusen ;-)

Audiatur et altera pars

Tina-A
0

Själv ska det vara kräftskiva imorgon! Det kommer vara av mina familj som består av föräldrar, 3 syskon och 2 av deras killar och 1 av deras X, sedan 2 vänner till familjen och sedan jag och min pojkvän :) En tradition som vi kör 2a lördagen varje augusti. Då sitter vi med fula hattar och sjunger fula sånger, mina föräldrar blir pinsamt fulla, lixom min pojkvän som är typ överkänslig mot alkohol, sedan sover alla här förutom 2 av mina systrar och deras pojkvänner, och så äter frukost tillsammans nästa morgon :) Ska bli kul.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Faxlin
0

Låter som en super rolig helg. ;-)

Audiatur et altera pars

Cecilia
0

Jag ska jobba. börjar nu kl 6. jobbar till 2. sen hem å sova. o börja jobba igen 21- 6 o sen hem o sova för att börja jobba igen 14-21. alltså helgen är räddad. det känns inte så jätte inspirerande…

Faxlin
0

Hmm, ja det lät då inte som en rolighelgCecilia. Är inte avis på dig.

Audiatur et altera pars

[Luna]
0

Jag får hit valp spanare i morgon och idag ska jag städa tänkte jag. Inte f ör de kommer hit folk utan för de behövs :)
Har varit lat en hekl vecka nu.

mannen e sjuk dessutom. hua ligen vilken mes propp :)

Faxlin
0

haha, ett host sedan ligger de där i en vecka. Eller hur brukar det heta. hihi

Audiatur et altera pars

Sabina-old
0

Jag ska gå på ett bröllop i dag, min storebror gifter sig (hihi) och i morgon hoppas jag att jag kan åka till min kompis och kolla på hennes två illrar. Det blev inte av i går för att hon kunde inte ringa till mig.

Faxlin
0

Ja, men då hoppas vi du får jätte trevligt på bröllopet och att du skvallrar om illrarna i morgon ;-)

Själv har mina helgplaner rört på sig lite ;-)
Har lyckats fixa en artikel inne på svensknatur.ifokus och ska nu sätta mig och fixa lite till iller.

Audiatur et altera pars

elinn
0

Jag har lovat att jag ska jobba ikväll på Cityfesten =( Ångrar att jag sa ja, skulle vara mycket skönare att få ligga på soffan men men… det blir lite pengar iaf, alltid något =)

Ingen här innifrån som besökt cityfesten i Gävle denna helg?

-eM-
0

Jag har jobbat mellan 10-14, sen cyklade jag hem och började puttsa upp illrarna. Dvs. kloklippning och öronrensning och sommarens första bad med shampo. Gud så vit Tadashi blev :) Smutsgris var hon. Efter att dom var klara så städade jag ur hela uteburen och la in lite nya grejer i den. Oj vad roligt det var när jag la ner illrarna dit igen. Efter det skötte jag om mammas luktärter, och andra blommor + vattnade potatislandet. Sen städade jag efter förra helgens kräftskiva. Nu först tar jag det lugnt. Och det bästa av allt är att Arvid just ringde och sa att han skulle komma hit och ha med sig kebabrullar! Så nu slipper jag dessutom laga middag. Sen ikväll vet man aldrig vad som händer.

Velsan
0

ska på illerträffen i enköping imorrn:D