Chaos- Den flygande katastrofen
Nog har Luddegenen slagit igenom till Ludde Jr alltid haha.
Här tillbringar vi dagarna mer eller mindre i luften.
Han hoppar lätt upp på armstöden till fåtöljerna…50 cm rakt upp.
Försöker även hoppa från sängen till bordet nääästan 1 meter ifrån (från madrass på golvet) o klarar det nääästan om inte gumpen hade varit för tung ;o)
Till skillnad från Ludde så funderar vi inte ut hur man ska göra utan…vi gör det igen, o igen…o igen tills allt går.
SEN… så är det ju en pipgris utan dess like.
Så morsk, så morsk när man leker med honom o när inga andra illringar är nära.
Men tittar Marwin eller Dookie på honom…då skriker vi i högan sky.
O man riktigt ser hur det skär i öronen på dem.
Han är riktigt äcklig när han låter så o såna som piper…de ska sättas på plats.
O då piper vi ännu mer.
Moment 22 mao.
Han har åkt på en del riktiga smällar av både Marw o Dookie men bara med skunkningar som resultat.
Sen är han ju inte den som går o gömmer sig utan han går ju fram emot dem samtidigt som han skriker.
Tycker ju inte han borde göra det om han var helt vettskrämd egentligen :S
O maten!!!
Herregud!
Mer matglad iller har jag aldrig sett o det är helt faschierande att se honom äta.
Trodde aldrig jag skulle få en iller som älskar mat sådär :o))
Häromdagen var vi o handlade pinkisar o möss.
Så roligt att se de olika resultaten med 3 olika individer.
Tog fram 3 pinkisar.
Höll fram en mot Marwin som såg ut som om det vände sig i magen på honom.
Han försvann fortare än en avlöning.
Dookie…
Efter mycket trugande så tog hon den i munnen.
….o gick o la den i matskålen.
Hmm…
Nästa Chaos.
Höll fram en pinkis…Glufs, borta.
Samma med Marwins o Dookies med.
Ska ta dem ut på långpromenad i dag så kanske vi får annat att tänka på än att pipa o slåss :o)
HAHAHAHHA min bebis!! säg inte att jag inte varnade dig om Ludde genen ;) Men vi kan ju hoppas att han inte fick intelligensen oxå ;) Jasså, han är inte så kaxig nu alltså när det finns större illrar med i bilden, lillfjanten? Är han så lik ludde, så finns ju risken att han väntar tills han blir 4 månader, och sedan tar revanch för hela slanten, hälsa marw och dookie att det finns risk att det inte blir så kul då ;)
OOO nu börjar ja bli riktigt nervös :O
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

hahaha, roligt…
Min hane e oxo helt av banan o ger alldrig upp om han ska hoppa någonstans eller öppna dörrar…

#2 haha…inget att vara nervös över…
Valparna är helt underbara :o)
Mer gosig iller än Chaos har inte jag haft än heller.
Han somnar gärna i knät…vilket ingen av de andra tycker om.

så läskigt lik ludde… vänta bara… moahahaahaaa

#6 Jupps…
And I love it ;o)

#8 säg det igen när du spikar avspärrningar klockan två en fredagnatt eller städar upp det som var överst på bokhyllan en gång i tiden…

#9 jag kommer nog att återkomma med suckar ja… ;o)

sötis!!=D
Sötungen!! men jisses, jag tycker att han har vuxit bara sedan i onsdags ;) Skönt att höra att han är lite gosig i alla fall! Äslkar sånna här trådar! Pussa kaoset från gammelmatte!
Haha! Jösses vilken söt en! Du har inte tänkt över tvångströja?
HAHA!

#13 förmodar att det kan bli aktuellt med en sådan sinom tid om jag får tro Sara ;o)
Just nu är han bara myspys :o)
Eller…i går när han lekte med musen han fick som lördagsgodis så var han ju inte fullt så mysig *flinar*
Brorsan Theo är en riktig klätterapa och ratar kyckligen och pinkies
. Supergo & en klippa på lådan! Han har vunnit många hjärtan men inte Bernard och Hugos.
Tyvärr har introduktionen inte gått så bra, Bernz är riktigt upprörd och står maniskt och biter och sliter i gallret. Svansen går som en dammvippa. MEN det blir bättre!!
Chaos ser så vuxen ut 
Här hemma har lille Ravage hållt sig snällt på golvet och än så länge *peppar peppar* å här mumsas maten med stor aptit..
Han tom frivilligt provat några bitar vitalin.
Lådan går han bra på men han har valt ett hörn som ja inte valt men de e väl bara att erkänna sig besegrad och ställa en låda där..
Men Ravage tycker inte alls att storebror Harley e alls kul han bara bråkar och snor dessutom mina hjärtan ja får av matte :O
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Syrran Akira har också hållt sig på golvet ännu. Så snäll och go. Inte ens provat och naffsa. Är duktig på lådan men även hon har valt ut ett hörn som inte jag satt en låda i.
Storasyster Zira är jätte hemsk, så fort hon kommer inom en meters radie ska där väsas, skunkas och pipas i hög falsett. Men det börjar gå bättre och bättre :)
#17 Verkar vara samma sak här med Ravage tjuter och piper som om hon håller på och dö och när ja kommer för att kika så är dom andra knappt ens i närheten.. Men ja hoppas detta ska vara övergående :)

Haha!
Hoppas att alla finner sig tillrätta snart, verkar jobbigt med allt skrikande…. Har faktiskt aldrig haft det broblemet. Ronja går och tar den nya illern i nackskinnet, sätter den i sängen och vaktar med en hököga, men har nästan aldrig hört skrik, de har heller aldrig bråkat annat än när killarna vill till men honorna säger nej.
Tror att hon har längtat efter de valpar hon nu har fått, hon sköter dem med sån ömhet och stooor vaktinstinkt. Min pappa får INTE gå in till Illrarna :P
(sorry OT)
Härligt att läsa om bebisarna! Men alla verkar onekligen ha ärvt Dweias otroliga sociala kompetens.. *suck* ..det åter i alla fall som att de beteer sig exakt som henne. Men förhoppningsvis finner de sig snart till rätta!
Daisy är i alla fall sin far upp i dagen. imorse hittade jag henne sittandes högst upp på fångsten (nästan 2 meter upp i taket), och i natt har hon lekt kamikaze hamster och terroriserat mig precis hela natten. Hon hoppar upp i sängen, under täcket och tar tag i tr, smalben, knäveck eller vad hon nu kommer åt. Sen tuffar hon vidare och sjunger "lalalalalalala" i sin egen lilla värd. *suck* jag valde iaf rätt iller att behålla…ynk…

Här piper vi inte riktigt lika mycket numera.
De är ju inte bästa kompisar men mellan Dook o Chaos så går det riktigt bra.
De utmanar varandra till lek …o pip såklart men det verkar inte riktigt lika jobbigt i öronen längre varken för Marw eller Dookie.
Just nu sitter han o smaskar i sig lite godis…
Lite köttfärs som blev över sedan i helgen då vi hade tacos.
Så kul att bara sitta o titta när han äter för det ser varje gång ut som om han inte sett mat på flera dagar haha.