Iller iFokus

Iller

Etikett: allmänt-om-iller
Läst 306 ggr
Theres
0

Jag tror jag klev på Epona :S

Jag hade stövlar på mig, tog ett kliv bakåt och hörde ett krask. Tittade bak, och där stod Epona. Jag tog upp henne, för det kändes precis som att jag hade trampat på hennes tass, men jag kunde inte se något som var brutet. Jag satte ner henne och hon sprang runt som vanligt utan att visaa minsta tecken på att ha ont. Men tänk om jag klev på henne? :( Hon skrek ju inte eller något, så jag är inte säker, men det sa "krask". Kan ha varit ett sandkorn också från toalådan, men det enda jag såg på golvet var Epona. Måste gå och kolla under stöveln om det är något trasigt sandkorn där under, annars klev jag på henne =/ Men om hon inte visar att hon har ont, kan hon ha skadat sig iallafall, eller hon kanske drog undan tassen om det var den… åhh. Jag blir så frustrerad.

golf.ifokus.se

Sara
0

Skrek hon inte eller sprang och gömde sig så trampade du säkerligen inte på henne.

Sara

Theres
0

Men det kraskade ju :( Hon kanske har dendär sjukdomen när man inte känner någon smärta :S

golf.ifokus.se

Faxlin
0

Om du klivit på henne borde hon skrikit, skunkat eventuellt bitit eller sprungit iväg. Så jag tror inte du klev på henne med vad du sagt här.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars