Hur länge har dom mjölk?
hur länge efter dom förlorat valparna i mitt fall 1v nu kan dom bli foster mammor?
Min andra hona har nu fått en stor kull och min lilla hona som förlorade sina valpar ville ta dom :(
'Stackars liten det skär i mej nä'r jag ser henne .
Kan jag tex ta en unge o ge henne ?
Kan hon ge den mat??

Tror inte hon har mat till dem längre tyvärr. Så du bör inte ge henne någon av valparna. Du kan ta honan och sätta ner henne i ljummet vatten. När du har henne i vattnet så masserar du försiktigt tuttarna på henne. På så sätt kan du se om det läcker ut mjölk i vattnet. Om det är så kan det fungera. Om nu valparna har hunnit få i sig av den första råmjölken av sin mamma.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Japp dom diar för fulla muggar *S*
Tänkte bara vara snäll ,,kanske inte funkar ändå .
ska kolla .
Tack.

Kan honorna va ihop? isåfall kanske dom löser det själv isåfall om den honan som inte har några valpar hjälper till. Vet inte om det kan funka men går dom bra ihop och att den nyblivande mamman tillåter att hon är där med hennes valpar så skadar det inte att testa=) Lycka till!

Nee hon stjäl mammans valpar o släpar bort mamman tyvärr

#4 Jaha okej va synd, hon kanske kan agera barnvakt om några veckor iaf kanske? Hade tur med mina två töser som jag satte ihop när valparna va 3veckor och det underlättade mycket för mamman. Hoppas det löser sig för dig på nått vis. *tröst kramar*