Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 384 ggr
Theres
0

Typ OT My little pony! (iller)

Jag fundrerar ju på en till iller, och då börjar jag fundera på vad den ska heta. Hade ju 2 namnförslag till Epona; Epona eller Saria (från Zelda) (om jag ska ha en till iller så ska jag ha en hona). Men Saria känns gammalt nu. Så ville jag ta något som ligger mig varmt om hjärtat, och just nu är det Roxy - klädmärket. Men det finns redan en iller som heter så. Vad mer? Jo, just det! My little pony. Äääälskade det när jag var liten! Min favorit - Surprise (en pegasus) Och vad slutar allt med då? Jo, att jag blir jättenostalgisk och nu ska jag titta på alla my little pony-avsnitt jag kan komma över! Skrattande

golf.ifokus.se

Faxlin
0

haha, här hemma går my littel ponny för fullt. Har ju en Sanna här hemma som älskar dem.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Theres
0

Kan förstå det jag, det är ju så bra! Skrattande Och då menar jag de gamla avsnitten när de var söta. I de nya avsnitten när de går i skolan och har kläder och allt vad det nu gör, då är de inte så söta längre…

golf.ifokus.se

Faxlin
0

Nej det ska vara de gamla där de är oklädda om man säger så. Max hade de en en tiara eller något :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Theres
0

Fast jag gillade inte fladderponnyierna så mycket… jag tyckte de verkade lite bitchiga, fast de egentligen är sådär… för snälla :D

golf.ifokus.se

TIMMY
0

Jag hade massa my little ponys när jag var mindre, och senare letade jag efter några fler på både tradera men främst ebay. Sök där så kan du nog hitta flera namnförslag!

Mvh,

IDA

Alley-Pang
0

Jag samlar på mlps :D Är löjligt förtjust i dem

Theres
0

Jag har inte så många, typ bara 20 stycken. Funderar på att plocka ner dem från vinden och sätta upp dem som prydnad istället för allt annat som står och samlar damm ;)

golf.ifokus.se

BamBam
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åh, jag var helt kär i baby Lickety Split. Speciellt när hon har sin dansuppvisning och allt går fel. Nostalgi!