Iller iFokus

Iller

Etikett: allmänt-om-iller
Läst 440 ggr
PeterJenna
0

Finns det ngt intresse alls?

Hej Allihopa!

Vi har planerat att anordna en illerträff som ni redan kanske vet i Sävast som ligger i fyrkanten (Norrbotten) den 12:e augusti.

Innan vi vill börja planera ytterligare utöver allt det massa roliga vi har tänkt oss, så vill vi även veta hurdan intresset är för att delta på denna träffen. 

Hade varit jätteroligt om så många som möjligt som bor i Norrbotten vill komma och leka med sina illrar, även dom som inte har illrar eller inte bor i Norrbotten är hjärtligt välkomna.

Vi vill försöka få ihop så många intresserade människor som möjligt till detta snarast så man har ett ungefärligt hum om hur många som kan tänkas dyka upp. Skriv så fort ni vet hur ni vill göra ni som är intresserade alltså.

Faxlin
0

puttar upp denna lite. Tycker det låter superkul med eran träff. Behövs mer för illerägarna i norrland. Så alla illerintresserade ta chansen att åka på denna norrlandsträff tycker jag.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ferretgirl
0

Tänk om man hade kunnat ta sig dit, verkar bli en fin träff där uppe i norr. Jag hoppas att många hör av sig, det blir så mycket skojigare då.

Faxlin
0

Hur blev det med denna träff? Kommer det att bli någon, eller har folk bangat ur?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ThereseBergqvist
0

jag skulle gärna komma… tyvärr så har ju Skorpan lite sällskap i sina öron :(
Hoppas att det kommer fler träffar framöver! :