Iller iFokus

Iller

Etikettavel
Läst 460 ggr
ferretgirl
0

Några nya foto på valparn.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan alla!!

Här kommer några nya foto på valparn. De är idag 3 veckor och 5 dagar gammla och växer så det knakar.

ferretgirl
0

Stumpy, vikt idag 3 veckor + 5 dagar är 126 gr.

ferretgirl
0

Lilla My idag 3 veckor + 5 dagar är vikten 101 gr

ferretgirl
0

Oscar idag 3 veckor + 5 dagar är vikten 127 gr

ferretgirl
0

Otto idag 3 veckor + 5 dagar är vikten 139 gr

Sara
0

Naw!!! Jag bara älskar små vappissvansar

Sara

ferretgirl
0

Kommer fler foto så snart de har öppnat sina ögon, vilket troligen blir om ca 4-7 dagars tid eller så. De flesta av mina valpkullar har öppnat sina ögon när det har varit mellan nästan 4 veckor och upp till ca 4½ veckas ålder. Så jag tar foto då igen.

Sara
0

De måste växa så det knakar valparna. Ena veckan är de inte mer än små hjälplösa blinda videungar och nästa vecka bitska små pirayor. Skrattande

Sara

KvirrZ
0

Gud så söta<3

- Mvh Emma

Telefonkontakt
0

Jag är fortfarande kär i Stumpy! Glad

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Jaha-jaa
0

Så söta dom är!

Man blir sugen på skaffa en till när man ser alla söta bilder =)

Bilden på Otto när man ser tänderna är ju bara så sött!

BamBam
0

Åh. Min lilla Oscar <3

UlrikaD
0

#11 Ska du ha iller igen? Efter omplaceringarna av de förra illrarna och efter omplaceringarna av katterna också? Varför då?

BamBam
0

#12 Som jag redan sagt, tusen gånger i dom andra trådarna. Katterna var inte mina. Utan mitt ex, Ninas och hon kom till mig och bad om hjälp när hon skulle omplacera dom när hon skulle flytta utomlands. Och illrarna skulle jag gärna haft kvar om det inte vore för att det var Ninas lägenhet vi bodde i då och hon tyckte att dom försörde för mycket i lägenheten. Själv hade jag inga problem med det - eller det var inte direkt mitt beslut att omplacera dom.