Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 1365 ggr
[Luna]
0

Är du medlem i någon comunety?

Jag är de. i 2 barnförbjudna.
Har alltid haft lunarstorm. Av reggade mig för ca et halvår sen. tycker de e as mesig sida men kan ändå inte hålla mig därpifrån. hahaha.

sen e jag nog medlem på lite olika osm jag bara inte minns :D

finns nåt skumt som heter/hette iller.nu eller nåt. trode de va för folk med iller men de va nåt annat skumt. vet ej om de finns längre ens.

FummelFia
0

Iller.nu var min kompis som startade för många år sedan. Vet inte om det var tänkt som ett litet community för folk med iller men sedan kom det massor av folk och servern orkade inte med och då la han ner.

[Luna]
0

hehe okej då hajjar jag :D

Thaijna
0

Jag är medlem på Lunarstorm, Sockerdricka och många andra som jag inte är inne på så ofta. Brukar oftast vara på Lunar, Bilddagboken och här ;P

*L*
0

Jag heter Jagegalen på Lunarstorm

-eM-
0

Jag är med här, illersverige, zoonen och fotosidan.

Madde
0

Jag är medlem på fotosidan jag med. Men är inte inne där så ofta längre. Har ju hittat hit och då försvinner mycket av min tid här inne. Finns även på lunar men är bara där inne och kollar någon gång i månaden. Tycker inte det är kul alls där inne.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

elinn
0

Har du lunar madde? Vad heter du?

Malena
0

jag finns på lunar har varit medlem i snart 6 år, kan inte hålla mig därifrån ;0) är inne och kollar minst 2 gånger per dag!

[Luna]
0

Men malena vad heter du då?

Shelby
0

jag e medlem här, illersverige, helgon och repti.net

Malena
0

#9 jag heter snuttisnena =0)

Borgarn
0

Jag är medlem på massa skumma sidor ^^ , men är inte aktiva på alla, men bla. lunar,playahead,zoonen,Pets,helgon,repti,helvetet,omplaceringsdjur,illercafe, listan är lååååååång!

*L*
0

jag e medlem på hur många sidor som hällst!

[Luna]
0

hhe vad e helvetet? hehe

Faxlin
0

Jag är medlem i massor, men på sista tiden har det blivit att jag hållit mig här inne. ;-)
Är inne och läser på lite fler ställen i och för sig. Mycket utländska iller sidor då jag tycke man kan lära sig mycket från de olika medicin sidor som finns i USA.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Borgarn
0

#14 www.helvetet.org   sjuk sida XD =P , nämen det är typ som helgon..:P

Marri
0

Jag har en lunar, det är väl den jag kikar in på lite då och då ;D

DG
0

Jag e medlem på ganska många forum/community mer eller mindre aktivt.

Faxlin
0

#16: Kikade på den länken. Var nog liite för gammal för att regga mig där ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[tiiia]
0

jag har lunarstorm, helgon, bilddagboken.se, zoonen, illercafe, illersverige, råttforum och sen ngra till som jag inte minns just nu :) hehe hade skunk förut också minns jag :)

Velsan
0

jag har tagit bort alla communitys, men blev inlurad på Playahead igen av en kompis, annars så sitter jag här å på illercafé. Velsan heter jag på PA.

[Luna]
0