Egyptierna fyra veckor.
Nu hr mina bebbar hunnit bli fyra veckor och desutom haft sitt första besök av en eventuellt blivande matte. En liten flicka verkar vara på gång att öppna ögonen också.
De ligger i samma ordning som vanligt.
Nästan alla söker nytt hem om några veckor.

Första pojken

Kille nr två… Ljustase hannen

Inga bilder på sötisarna?=)

Sista pöjk

där kom dom juh hehe

Naw vilka pussvänliga nosar;)

Första flickan

Flicka nr två. Ljustast av tjejerna. Saknar svanstipp
en.

Tredje tjejen. Merytamun får hon heta och hon kommer med största sannolikhet att stanna hos mig.

Flicka fyra. Den lilla flickan med haklapp.

Sjätte tjejen.

Sjunde flickan som också saknar svanstipp.

Hona ett, fem och sex har jag jättesvårt att se skillnad på :(
Vilka finingar!
Sara
blev lite extra kär i hona 1!!!
Så himla fina dom är.. Ser ut att bli ganska mörka! :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
ooh så söta!!! suck

Vansinnigt goa :o)

Så otroligt söta=) Och så mysiga att gosa med=)…. tralala, *hanna skuttar iväg med ett fånleende*
Herregud og skjønne de er blitt Sarah.Er de virkelig blitt 4 uker allerede?Jammen flyr tiden fort LOL

Helt underbara valpar!
Så super-duper söta
Satan vad söta de är

oj oj oj, så himla fina!

Tack alla!
Jossan… kanska dina inte mördar flickor ;) Kan inte låta bli!
Monica, har du bilder på dina bebbar?
Mitt eget hjärta har börjat klappa lite extra för några och jag undrara om jag kan muta killen att behålla någon till ;)

Vilka små sötnosar.
Ja jeg har mange bilder av mine,men jeg sjønner ikke hvordan jeg legger de inn her
#26 du vet rutan "skriv en egen kommentar" (där du gör inägg) under den rutan finns en liten ruta: "bifoga fil" och knappen "bläddra". Tryck på den. Sedan letar du i din dator efter biden du vill ha och trycker ok. sedan är det bara att "publicera kommentar" ;)

Har du eventuella ägare på alla? är intresserad annars..
var bor du?

#28 nejdå jag har inte presumtiva hem till alla.. du är välkommen att komma och hälsa på.
27: Takk så mye for forklaringen Sarae det satt jeg pris på:-) nå skjønner sikkert alle at jeg ikke er så kløpper på data LOL
Da kommer det bilder i kveld

Ser fram emot dem! de måste vara riktigt mörka och fina!