Finn ett fel
När man hittar galgar slängda på golvet börjar man ju fundera….

Vad gör man när matte e för snål för att fixa sovpuffar åt oss?

Här va det gött å sitta på, till och med något at luta kulorna mot…

Haha, den var bra =) LuddeLump in action? ;)
Paulina

Haha:P
"Chaos is a friend of mine."

Ute på äventyr…

Jag oroar mig dagligen att Sigge ska bli lika duktig som brorsan på att klättra och hoppa…!
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
#8 det borde du göra…suck..jag har gett upp….sitter bara och tittar på numera….bryr mig knappt om att städa upp allt han river ner längre..det e meningslöst

#9 han kan inte hoppa upp is ängen utan att fuska upp 10 cm i bokhyllan och sen hoppa halvt uppför att klättra resten. och vårt vardagsrumsbord kan han bara ta sig upp på via soffan..
Ska bli mycket planerande till nya lägenheten om en månad så han inte lär sig att bli lika duktig..
Men sara han hjälper ju dig med att packa han vill flytta NU förstår du väl.. bara att ställa fram flyttlådan under så dumpar han ner sakerna där :P
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
#10 asså? han fuskar fortfarande? då har han mycket att lära hehehe
#11 ahhh var det det han gjorde? inte mig imot. han kan få flytta i förväg…och roa sig med att gräva upp maskrosor-

#12 japp, som tur är. han brukar putta ur baslådan ur tv-benken och hoppa upp på den för att klättra runt vid tvn. fast det är så lågt att han borde kunna hoppa upp utan att fuska. men glad är jag att han fortfarande fuskar :)