Cinka har blivit mattegris!
Haha, ja Cinka har på senaste tiden blivit väldigt mycket "mattegris", just nu så sitter jag och pluggar för fullt och så kommer han och klättrar upp i mitt knä och ska kela :').
Okej, bara för jag skrev det där så fes han och hoppade ner, CINKA DIN LILLA SKIT! :'D
Men även när jag duschar så ska han med och plaska med mig :').
Åh så underbar han är!
Har ni någon iller som verkligen är matte/hussegris? :')
Kul att höra om våra små keliga monster :)

Eris är en mattegris. Och värre har det blivit nu då hon är parad.
Hon ska vara med matte hela tiden. Står jag och lagar mat då ligger hon på min fot, viker jag tvätt klättrar hon upp och ska ligga på min axel. Hon är med överallt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Min Bilbo var en riktig mysgris. Min far brukade ha honom under tröjan där han låg och myste.
Sara

Det låter jättemysigt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
groggie är en riktig hussegris! sitter han i mitt knä och erik kan komma så byter han och famn! grr
Cinkas moster är likadan, hon ska vara med mig överallt, hon ska vara uppe på diskbänken när jag diskar eller skalar potatis. När jag sitter vid datorn så ska hon ligga i knäet eller springa runt på datorbordet eller ligga på min arm. Hon kommer också gärna upp och ska mysa i sängen på morgonen, även Cinkas mamma är väldig kelig och älskar att få ligga på mammas arm. Cinkas syster Agnez är även hon en väldig kelsjuk iller, och extra mycket så nu när hon har burit på sina valpar, som för övrigt föddes sent igår kväll och idag på tidiga morgonkvisten. Så Cinken är numera morbror till 4 valpar, 3 killar och 1 tjej om jag såg rätt i hastigheten.
#5 Åååh :D Det låter verkligen som att Cinka har en kelig släkt :'D! Ih! cinka morbror! så gulligt :D!