Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 651 ggr
Faxlin
0

Robert Gustavsson och illern Göran

Ja ingen har väl missat illern Göran. Här var dock ett inslag jag hade missat på youtube med honom.

Kanske fler som missat detta. Så jag delar med mig till er andra också :-)

http://www.youtube.com/watch?v=9-FDZOjNVuY&feature=related

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

TanjaS
0

Ja denna är så skön på nåt vis…. :0)

FerretCrow
0

Jag tycker att robert gustavsson är helt underbar. MEN… problemet med illern göran är att folk skaffar illrar för dom tror att dom kan bli lika som robert i sketchen. min första iller Zeke kom från en kille som gav zeke ren sprit och detta hade zeke fått dricka som ett party trick sedan han var liten så när han var 1 år cirka tog jag över honom efter att ha läxat upp killen rejält och sen fick zeke bara vara med mig ett år ungefär innan han fick somna in med lever skador efter spriten.

Faxlin
0

Ja att folk bjuder illern på sprit och tycker det är kul det är vidrigt. Nu hoppas jag att jag inte vidarebefodrat att det är ett okej beteende genom att lägga in länken här.

Audiatur et altera pars

FerretCrow
0

#3 nej här är vi ju kunnigt illerfolk så jag tror knappast någon som läser detta går till baren och bjuder sin päls på en shot. men som sagt killen jag tog zeke av visste inget om illrar jag visste inte heller mycket då men jag trodde alla visste att alkohol var farligt för djur

Faxlin
0

#4: Ja nu är det en hel det mya som kikar in också. Så det skadar inte med en varning. Din komentar om vad som hände stackars Zeke är oerhört lärorik.
Du har inte lust att skriva en artikel om Zeke här inne. Lite som en solskenshistoria som det trotts allt är. För han fick det bra på slutet i alla fall. Äve om hela historien är tragisk.

Audiatur et altera pars

FerretCrow
0

#5 ja nu har ju inte jag en endaste aning hur man gör en artikel tyvärr=(

Faxlin
0

#6: Du skriver en text om allting. Sedan kan du välja mellan att lägga in artikeln själv eller maila texten till mig så sätter jag in den och skriver att det är du som skrivit den.
Du får gärna bifoga bilder också på illrar. Har du ingen på Zeke så får vi skriva att det inte är han på bilden bara :-)
Även om det bästa vore en bild på honom så klart.
Tror det är något som skulle vara bra att folk får läsa. Och jag lovar att det inte är svårt med artiklar.

Audiatur et altera pars

Telefonkontakt
0

En gång när vi hade förfest här hemma så var det en som lät Sigge smaka på öl. Han sa "titta, det är ju Göran!" Jag blev förbannad och han åkte nästan ut med huvudet före :(

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

FerretCrow
0

#7 ja men det kan jag ju göra.
jag ska sätta mig och pula på en text ikväll om det
kan vänta lite för nu ska jag ut i det fina vädret och grejja med
illrarnas utebur jag snickrar för fullt med magen och allt =)
och några få biler tror jag det ska finnas kvar på honom=)
för lättast är nog kanske om du lägger in texten åt mig så du kan läsa igenom den och rättstava då det
lätt kan bli fel som man sj inte ser=)

Faxlin
0

#8: Förstår att du vart arg. Skulle jag också blivit. Sambon har låtit illrarna lukta på ölburken (2,8) här hemma men det räcker för att jag ska skälla.

#9: Ingen panik, gud sa bara åt oss att stressa ibland. Och det här är inte ett sådant tillfälle :-)
Så ta det då du kan sitta i lugn och ro. Jag blir glad bara av att du ställer upp då det som jag sa kan vara av nytta för folk att läsa.

Nej nu överger jag er ännu en gång. Kikar in bara snabbisar då och då. Fullt upp med att njuta av solen. Komemr ut mer på kvällarna så länge detta väder håller i sig :-)

Audiatur et altera pars

FerretCrow
0

#10 ja men jag försöker få ihop en bra text som folk ska fatta=) jag har ju en tendens att skriva som man pratar hihi