Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 861 ggr
Faxlin
0

REDOVISNING AV INSAMLINGEN

Startar en ny tråd där jag redovisar vad som kommit in till akutillrarna. Koller att fylla på allt eftersom det ramlar in mer. Vilket jag hoppas det gör, för de behöver verkligen hjälp. Tackar de som är så underbara att de kan hjälpa dessa stackare.

Idag:
100:- insatt
400:- insatt
3/9-07:
50:-
70:-
200:-
80:-
500:-
100:-
5/9-07:
100:-
6/9-07:
150:-

Nu ber jag er alla att kolla om eran summa inte finns med. Om det är någon som missat att skriva iller på insättningen. Kan ni då pma mig om vad ni skrivit eller något annat som kan visa att pengarna kommer från er. Står med några poster som jag inte vet om de är till illrarna eller kattungarna. Så snälla hjälp mig att få det rätt. Tackar på förhand.

UT:
4/9-07:
155.50:- (skabbmedel1 omg. 1 iller)
360:- (vet besök)
400:- (skabbmedel 2 illrar 2 omgångar)
200:- (lämnat till en medlem som ställt upp för att hjälpa en iller i nöd)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

babsan
0

kan man lägga in pengar via mobilen ??

sarae
0

#1 nej det tror jag inte man kan göra :(

Denna kommentar har tagits bort.
Fluffpuff365
0

Jag skulle satt in idag, men fick värsting förkylningen och orkar inte ta mig ut till stan :( Sätter in pengar så fort det inte hänger snor på överläppen ;)

Faxlin
0

Så har jag uppdaterat start inlägget. Ber er alla att läsa det noga.
Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Än en gång tackar vi stort för att jag haft anledning att åter uppdatera listan. En av de poster som saknade plats har återfunnits. ;-)

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Nu har jag uppdaterat igen. Snart har alla som inte skrivit iller eller katt gett sig till känna. Känns bra det här. Nu blir det ordning igen :-)

Audiatur et altera pars

ferretgirl
0

Min lilla summa ser ut att stå där, kommer nog in lite till nu när jag får mina pengar från FK.

Faxlin
0

Uppdaterat :-)

Audiatur et altera pars

Robinsnel
0

Nu har vi varit hos veterinären, elin har tre av dessa illrar nu. De var skabbfria och vet tyckte som vi att de är i gott hull :)

undersökning 360:-

skrollan
0

vad kul :)

Sara
0

Å det var skönt att det inte var nått värre med dem.

Å så blir det ju lite pengar över till eventuellt nästa iller som behöver hjälp.Skrattande

Sara

sarae
0

Nu har jag räknat och räknat och får inte ihop det….1234.50 kr av den här insamlingen är inte redovisade? Finns det alltså fortfarande pengar kvar från insamlingen som man kan ansöka om?

Sara
0

Listan kanske bara inte är uppdaterad?

Sara

HannaM
0

#14.. det är ju mycket möjligt… då väntar vi på en kompletering

Faxlin
0

#13: Ja det finns fortfarande pengar som man kan ansöka om att få ut till akut ärenden.
Det är dock inte samma summa. Jag har varit dålig på att uppdatera. Men ska åtgärda det.

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Nu är den uppdaterad. Och som jag sa, det finns fortfarande pengar kvar att söka vid behov om man hjälper akuta illrar.

Audiatur et altera pars

Ceciliaolucifer
0

#17 Hur mkt pengar finns det? och hur ansöker man? vad räknas som akuta illrar?

Bra info för andra att veta :)