Iller iFokus

Iller

Etiketter: skötselbeteendeuppfostran
Läst 640 ggr
[tiiia]
0

Kastrerad hane som drar snigelspår ??

Errol har börjat dra snigelspår efter sig, men vad jag vet så är han kastrerad ??? Är mycket förvirrad över detta, kan det finnas ngn annan anledning till att han drar kissspår överallt?? Har inte ploppat ned ngra bollar eller så heller så han borde väl inte vara okastrerad?

Eller är det jag som missuppfattat ngt, är han bara vasektomerad eller inget alls??

( Errol är en omplacerings kille som kom till mig den 5:de oktober. Det är därför jag är lite osäker när det gäller kastrering och sånt)

Robinsnel
0

Det skulle kunna vara så att en kula är kvar i magen, om han råkat ut för en riktigt dålig veterinär… Annars kan även kastrerade djur bete sig såhär ibland. Här har milton smittats duktigt av Sids brunstighet.

TottsiGirl
0

Ted gjorde nästan alltid snigelspår när han hade varit på lådan och han va kasterad detta gjrode han hela tiden han bodde hos mig.. vad gör man när matte inte bidrar med papper :P

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Sarah
0
Theres
0

Melwin brukar dra sig över kanten på det gula röret, men kissfritt… men det är ju för att markera att det röret är hans och inte Denvers ;) Även om Melwin aldrig är i röret Fundersam

golf.ifokus.se

AlbaStiffler
0

Kolla så att han inte har svullna analsäckar. Det kan var så att han har ont i baken isf och därmed drar rumpan efter sig. Snullna analsäckar känns ungefär som ärtor som sitter innanför rumpan.

[tiiia]
0

han är tre år gammal. det är inte det att han drar rumpan mot golvet, det gör de båda för att torka sig efter toabesök. Det är det att han går omkring och drar världens längsta "kisspöl" och typ imiterar missisippi..

sarae
0

hanar med binjureproblem kan börja betee sig som okastrerade hanar.

Ceciliaolucifer
0

Säger som sarae men även att han kanske bara är väldigt dominant? har du ngn annan iller som börjar bli könsmogen?

[tiiia]
0

#8 nej, Dior är kastrerad och det är hans sällskap. Däremot har vi iofs en katt som är en riktig mars katt just nu?

Sarah
0

Som sarae och Cilla säger… Kolla nu då sommarpälsen kommer om han får hår på svansen och om den kanske är tunn på tassarna. Några krulliga strån kan komma upp om de har probs med binjurarna.