OT Håll tummarna/tassarna för mig
Nu sitter jag och finslipar på det sista innan jag ska skicka in min ansökan till polishögskolan.
Det är inte lätt kan jag lova. Ska skriva ett personligt brev men ändrar, ändrar tillbaka, byter ut ord för att sedan byta tillbaka igen, lägger till och tar bort. Men ALDRIG blir jag nöjd. Känns som att gå igenom värsta psyktestet bara för att lämna in ansökan.
Jag behöver alla tummar och tassar jag kan få för att detta ska hålla hela vägen och jag får gå den utbildning jag verkligen vill gå.
Så kom igen nu alla illrar med ägare och peppa mig ordentligt!!!
Ps. Påminn mig även lite då och då om att jag måste ut och träna för att klara detta. Är ute och springer i regn, rusk, snö och halka men ibland så glömmer jag bort att jag gör det för en bra sak. Behöver som sagt peppas en aning med jämna mellanrum =)

Håller tummarna för dig!
Har en bekant som kom in i polishögskolan nu i höstas och en till som ska söka om ett par år :)
Lycka till!! =)

Lycka till!! =)
Lycka till :) Det komma gå på rälls :)
spännande. något specielt inom polisyrket du vill utbilda dej till? *Lycka till*
lycka till! här peppas det för fullt!
kul och lycka till! själv ska man söka in nästa år då jag har lite ämnen att läsa upp på komvux först :)

Tack alla! Det är skönt att göra avvbrott ibland och gå in här och läsa allt som ni skriver =)
#5 Jag jobbar på stationen i Gävle nu som civilanställd och det som hittills har lockat mig mest är tekniskt arbete. Att få jobba med att undersöka brottsplatser och liknanade verkar skitspännande =) Så vi får se om det blir någon vidareutbildning så småningom…

Hej Elin!
Lycka till med att söka till polisskolan!
MVH…Jonas
Det här kommer du klara som en dans elin. =))) Det jag hittills har läst av ditt brev så låter det jättebra. =)
kram
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Vi håller alla tummar, tår och tassar för dig att du ska lyckas att skriva allt du behöver ha med.
Christel med 7 illrar.

wow elin! lycka till, kommer säkerligen bli jättebra! :D

här håller vi både tumen o tassen för dig du klarar detta kanon ska du se.
Vill man nåpgot så får man det till slut
Hemma håller vi oxå alla tassar tummar och tår :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Vad roligt! Det blir nog bra.. Låt någon där du jobbar läsa brevet och säga vad de tycker kanske?
Ja, det finns en kriminalteknisk utbildning i Umeå, så den kan ju vara av intresse sin.
Lycka till!
Paulina

Vad roligt Elin. Allt kommer säkert gå jättebra.

Usch, det enda jag skulle torska på är att dra en docka. Kan ju knappt bära fram mig själv =P
Lycka till!
Håller tummarna! :)

Håller tummar och tassar här hemma för dig

Tack vad ni är snälla allihopa =)
#15 Jag har faktiskt lämnat mitt brev till tjejen som är utbildningsansvarig i Gävle och hon tyckte det såg kanonbra ut. Tydligen så är jag en fena på att stava och uttrycka mig i skrift
(även om jag själv tycker precis tvärtom)
Kriminaltekniskt arbete lockar verkligen men först och främst ska jag fokusera på att bli "vanlig" polis

Den här veckan har förresten varit en pers så idag tänker jag skämma bort mig lite genom att bara ligga på soffan och lösa korsord och läsa bok =)
#20 Vad bra! Jag misstänkte att du gjort det, men om du skulle ha förbisett den möjligheten så tänkte jag att du kunde vara bra att veta. Vad bra att du fick tag på en utbildningsansvarig med, då bådar det ju gott!
Ja det förstår jag, jag tycker kriminaltekniskt arbete verkar ruskigt spännande, sitter bänkad när de är csi eller Ncis hehe, hoppas de går bra, och håll oss uppdaterade!
Paulina

Absolut ska jag uppdatera er här inne =)
Vill ha massor av beröm när det det går bra hihi 

Nu är det gjort. Ansökan är inskickad så nu väntar jag bara på att det ska bli 15 april då jag ska göra svenskaprov.

#24 Hoppas du får ett positivt svar=D

På torsdag är det dags för er alla att hålla tummarna igen.
Då gör jag mitt svenskaprov =)

här håller jag tumen för fullt för dig och hoppas att det ska vägen i gen för dig

Tack Anna! Jag älskar dig =)
Klart vi håller tummarna och tassarna för dig här hemma!!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Klart vi måste hålla tummarna. =))) Får ringa robert så han får säga till illrarna att hålla alla tassar där hemma =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Lycka till! Måste ju komma in lite bra folk på polishögskolan oxå… ;)

Haha tack Sarah =)
Här håller vi tassar, tummar och klor för dig =D!
här hålls 2 tummar och 48 tassar!!