Iller iFokus

Iller

Etikett: berättelser
Läst 274 ggr
AlbaStiffler
0

Lyckliga illrar

Har vart bortrest över 2 veckor nu på bröllopsresa. Saknat illrarna massor. och tydligen hade även pojkarna saknat oss med för tusan vad spattiga och glada de var när vi kom hem igår kväll. De var vakna flera timmar och lekte och rotade runt i vårat bagage. Kramades massor med oss och gav en välkomstslick i ansiktet. Mina illrar är annars rätt lugna och o-lekfulla men igår var det andra bullar. :)

Var så glad att se dem igen och längtar hem just nu… dock blir de nog mindre glada idag då det är illervård på schemat. Örontvätt, kloklipp och Strong-hold-medicinering… *S*

Min (svårt att lära sig säga det) nya mans syster var iller/husvakt åt oss och illrarna hade protesterat genom att skaffa sig 20 nya bajsställen (utanför lådor och tidningar) i huset. Men när vi kom hem slutade de genast och återgick till lådor och tidningar så fint! *stolt*

Robinsnel
0

haha, vad skönt för er att komma hem till dem igen! Det är riktigt jobbigt att lämna dem, man är så väldigt bunden till dem ju… Jag känner igen det där med glada illrar när man kommer hem, visst är det härligt! Skrattande

hoppas ni haft det bra och får det fortsatt bra som "äkta"! kram.

Sara
0

Visst är det härligt att de saknat en! Får en att känna sig uppskattad. Skrattande

Sara

elinn
0

Grattis i efterskott till giftemålet =)

Visst är det skönt att få komma hem och se att de små verkligen saknat en. Man känner sig aldrig ensam eller oälskad när man har iller. Spelar ingen roll hur dåliga de är på lådan eller hur mycket de biter, härliga är de =)