Iller iFokus

Iller

Etikettin-memorian
Läst 1438 ggr
Robinsnel
0

Hej då, gammelman.

Tänkte titta in lite fort… Det är dags för Woodo att få gå vidare nu, senaste tiden har han blivit sämre, han tynar långsamt bort och han har inte mycket livskvalitet kvar. Så det är dags för sista veterinärsbesöket nu i början på denna vecka. Denna gången slipper han dock lämna hemmet för veterinärsbesöket, något som annars gör honom så rädd så han tuggar fradga… Veterinären kommer på hembesök.. Känns väldigt tungt även fast jag kunnat förbereda mig lite på detta, han är ju på några års "övertid" iom att han är tretton år nu…

usch vad jag kommer sakna honom…

skrellet
0

åh va hemskt Gråter vi skickar massa tröstkramar och hoppas han får det bra med alla andra i illerhimmelen

Theres
0

Neeeeej Ledsen
Eller, säkert skönt för honom, men nej. Stackars.
Har inte ens hunnit träffa honom än.
Vad hemskt, självklart kommer du sakna honom massa Gråter

golf.ifokus.se

skrollan
0

Kram till dig Robin. R.I.P Woodo <3

Norrskenets
0

Stackarn, men du gör rätt. Va skönt att veterinären kan komma hem till dej. *massa tröst kramar från töserna och mig*Gråter

babsan
0

nej men guu, söta woodo ='( vet inte vad  jag ska säga =(

*tröstkramar i mängder*

sofie
0

Jätte tråkigt att höra. Ta vara på tiden ni har tillsammans. Vad skönt att veterinären kommer hem till er. Vi skickar massa kramar till dig.

holtz
0

Robin, ledsamt att höra. Woodo har haft en bra sista tid! Ta hand om er allihop!

TanjaS
0

Jag är så otroligt ledsen för er skull :0( Svea skickar en puss till gammelman… Men vet du Lilla Nora, Tussana, Towa och en massa illrar väntar på Woodo och han får nog hedersplatsen i illerhimlen *all kärlek och omtanke*

Nettan
0

Usch så sorgligt. Hoppas ni får en fin sista tid tillsammans.

Många kramar från oss här hemma.

JossanH
0

fruktansvärt att höra… finns inga ord när en kär vän och familjemedlem går bort..

Sajtvärd på Iller.ifokus

ThereseBergqvist
0

Huga va jobbigt för dig.. Beklagar så hemskt mycket..
Massa kramar från oss..

Sara
0

Skäm bort honom ordentligt och all heder till dig som tar hem en veterinär när han är så rädd.

Sara

Soffi
0

Tycker så otroligt synd om er, kan inte vara roligt att fatta det beslutet. Men Woodo har fått ett bra och långt liv, och hans sista år hos dig kunde nog inte varit bättre. Ta hand om honom och skäm bort honom sista tiden.

Tröst kramar från oss!

Faxlin
0

Stackars gullegubben. Inte bra när ens liv börjar rinna bort. Jag skänker tankar till er. Och hoppas du en dag ska kunna se tillbaka på eran tid i hop med glädje när värsta sorgen lagt sig.

Skäm bort honom massor och ge honom lite gos från mig.

Kramar Åsa och vildarna

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Saaba
0

Jag finner inga ord Robin. Kram på dig!

[tiiia]
0

Det måste ha varit ett tungt beslut att ta, men att du tar det beslutet visar hur mycket du älskar Woodo. Han verkade vara en väldigt fin liten kille med ett stort hjärta. Vårda era minnen ömt så kommer han alltid att finnas med dig. Ta vara på er sista tid tillsammans. *kramar från oss här hemma*

emoflickan
0

Jag är ledsen Robin, vi har ju nyss varit i samma situation. Woodo är en fantastisk iller och 13 år är så otroligt imponerande! Jag är glad över att ha fått träffa honom ett flertal gånger, och han kommer inte glömmas.

Tänker på er nu, kram.

[HannahoHenrik]
0

Beklagar verkligen Robin, Woodo har haft det super fin hos dig önskar att jag hade hunnit träffa killen. Kram ifrån oss till dig och gänget.

ferretgirl
0

Många många tröste kramar till dig från oss, vet hur svårt det är att ta bort ett älskat djur. Så många tröste kramar och pussar från illrarna till er.

AlbaStiffler
0

Näääää, va tråkigt. Stackars Woodo, inte lätt att bli gammal! Men han kommer bli ihågkommen som äldsta illern (på länge iaf) här i illersverige. Ta vara på din sista tid med honom Robin! :)

Ceciliaolucifer
0

Ni har fått många fina år tillsammans och det är bara Matte & Husse som vet när det är dags. Jag är är helt övertygad om att du gör det absolut bästa för Woodo.

Jag tänker på er!

Många kramar

KerstinL
0

Vi tänker på er!!! @--}--}--- // Kerstin, Kent, Zahara, Suzuki, Crystal och så dom som inte hann träffa Woodo: Hayabusa, Fat boy och Fat girl…  Många kramar!!!

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

NoraDede
0

beklagar vännen. men är mycket stark kille som tar detta beslut. och jag lovar att han väntar på dig på andra sidan=)

sköt om dig och ring om det är något, du har ju mitt nummer.

massa kramar från mig och mina 3 pälsar

Gilla
0

Ord till tillräcklig tröst…finns nog inte.Ledsen

Men vi tänker på er.
Ja jag iaf…Marwin o Dookie tänker väl inte så mycket.

"Beyond the door
There's peace I'm sure.
And I know there'll be no more…
Tears in heaven"

/Eric Clapton

Robinsnel
0

Tack för alla fina ord, han somnade in för en dryg timme sen nu. Det blev fint.. svårt att hålla humöret uppe nu på jobbet hela kvällen bara.. tack alla

babsan
0

=( beklagar igen =( stackare…

*tröstkramar*

AlbaStiffler
0

"25> Ta ledigt om du kan, det kan du unna dig! Ta dig tid att sörja. Jobba kan man göra en annan dag… det ska du göra hela livet… eller hur?

*kram*

Norrskenets
0

#25 Huga lillen. håller med #27 om du kan så ta ledigt*tröstkramar från mig och töserna*

HannaM
0
TanjaS
0

Stor omtanke! Nu har Woodo hedersplatsen i himlen. Bara inte Lilla Nora har för mycket hyss med han. Men han kunde säga ifrån den mannen vad jag förstod så….

Försök att få lite ledigt från jobbet och unna tid tillsammans med kvarstående familjemedlemmar. Ni är ju flera som sörjer närmast  nu så…  Den tiden är så viktig… ' Frid över Woodos minne '

UlrikaD
0

Beklagar verkligen! Men han har haft ett underbart liv med dig och han blev imponerande gammal. Tröstkramar från Ulrika, Grizzly, Lurvas, Snuffe, Erik, Oliver, Pyret och Nalle

Nettan
0

Nu har Thea och Woodo hittat varandra på andra sidan. Där väntar de på oss. Sov sött underbart vackra Woodo.

Sarah
0

Tröstkramar och många tankar till er. Kram

Faxlin
0

Beklagar så din sorg Robin.
Men trösta dig med att han haft ett bra liv och en bra husse.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tesan
0

Aldrig kul när man måste säga hejdå tiil en man älskar men bara man själv vet när tiden är inne!

Har själv aldrig träffat Woodo men han kommer alltid kommas ihåg av många som den illern som gick över det näst intill omöjliga, åldern! Massa kärlek måste det ha funnits där helt klart!

Tröstkramar…

MissFerret
0

Tröstekramar till er från oss i Skåne Gråter
Det var ju inte så länge sen som jag själv var där…. Sen har ju woodo en beaktingsfull hög ålder… *KRAMAR*

rosaelefant
0

Beklagar sorgen Gråter

ferretgirl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skickar dig JÄTTE kramar från oss alla här nere i Helsingborg. Han var ju släkt med Aslan på något vis, och det känns alltid lite extra när det släkt som går bort. Tröste kramar till dig.

Robinsnel
0

usch, idag är en sån där dag… Gråter

Robinsnel
0

.

Robinsnel
0

Du hjälpte till att fostra tuva på de bästa sätten. Gå på lådan, leka snällt med illrar, respektera de äldre…

Robinsnel
0

sötnöt

Robinsnel
0

Om fyra dagar skulle han fyllt 14.

Att läsa alla trösteord igen värmer så mycket, tack alla återigen!

HannaM
0
ferretgirl
0

Sänder många tröste kramar till dig, tänker mycket på din gammelman Woodo. Detta för att det i dagarna (5/4) är 3 år sedan Aslan, Woodos släkting dog. Tyvärr så blev inte den kullen där Aslan föddes i så gammal som Woodo blev. Tror inte att någon av de 6 syskoen i Aslans kull blev över 5 år, Aslan blev 4 år 9 månader och 14 dagar. Tänker mycket på er. Kramar från busarna i Helsingborg

Ceciliaolucifer
0

Förstår hur du känner Robin! Gammelgubben din var fin :)

kramar

Esko
0

Åh min stora kärlek! Det är tomt utan honom

Sarah
0
AlbaStiffler
0

Visst suger det… alltför ofta kommer man att tänka på vissa döda djur. Vissa av ens döda djur biter sig fast extra hårt i ens hjärta. Det går inte en dag utan att jag med ett leende och en tår i ögat tänker på Alba-pluttan, och hon dog för över ett halvår sen nu. :( Men ju längre tid det går destå mer blir tåren i ögat till ett leende

*krama robin*