Idag lekte jag att jag kunde rita.
Ibland kan jag känna mig konstnärlig ;P
Fick fnatt och försökte rita en gubbe när jag satt på bussen, och jag var tvungen att lägga upp den bara för att det är min allra första ritning utan sudd!! synd bara att jag inte är bättre på att rita och synd att webbisen är så dålig och att min kamera är död, japp

Det där var super snyggt ju. Du är ju duktig på att rita ju.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Den blev ju riktigt bra :) Har själv hållt på och ritat en hel del. Mest manga, men tappade intresset så det har inte blivit så mycket ritande den senaste tiden ;/

#2: Får vi se något då?
Själv kan jag knappt rita en streck gubbe så det syns vad som är upp och ner tyvärr.
Audiatur et altera pars
#0: Såg ju att vara riktigt bra ut ju.
Själv är jag sämre än sämst på och rita. Men det är väl helt enkelt inte min grej. Foto däremot brinner jag för. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#5: Det såg ju oxå bra ut. =)

#6 Tack så mycket :)

#5: Ruggigt snyggt. ;-)
Audiatur et altera pars

#8 Tackar, tackar :D
#9 Jättefint Roxanne :) Brukade också rita hästar, men har ingen bild på datorn. Bara i min målarväska eller i nån av teckningspärmarna :P

Skojigt att få se era bilder ni gjort.
Snygg häst Roxanne.
Audiatur et altera pars

Fan jag tror att dom är hos pappa! jäkla skit =( jag vill ju visa er dressyr hästarna! :O
jaja jag får väl ta en bild på min älskling Ferdinand istället då! visst är han vacker?
ett Hållenskt Halvblod som ligger runt 1,74 cm i manken! haha, en gång kom det in en pappa och hans dotter in i stallet när jag skötta om plutten (ferdinand) och då skojjar pappan och säger medans han titta på mig och hästaen samtidigt; vilken ful häst, och mitt hjärta höll på att stanna och mitt adrenalin steg till MAX och jag kände hur mina nerver började klia! Jag gav han VÄRLDENS MÖRDAR BLIK! och då vart han paff och flyttade sig bakot och sa försiktigt att han skojjade, då förr hela min kropp på plats igen! så det var skönt, annars hade jag…. bett stora fina muskelberget ferinand att sparka honom från mig! :)

Du får visa e ritade bilderna någon annan dag Roxanne. ;-)
Audiatur et altera pars

#10 tackar så himmla mycket! ååh ppinsammt! eller nej det bjuder jag på men får jag fråga vad du heter fasten jag nu får en ruggig k'nnsla av att jag redan har frågat ;)
#11 tackar åsa :D

#14 Jag heter Tina. :)

#13 yes det får jag! eller rita nya! det var ett tag sedan nu! :)
men jag har en ruggit fin! det är hos pappa! det vet jag!
sedan så ritade jag en bild på två hästar som drog en vagn! (tvåspann) och den vart så vacker med selen och ögonskydden på hästarna och ALLTING! hihi jag fick nästan tårar när jag kollade på den (glädje tårar) av att jag var så stolt över mig själv!

#15 haha dte hade jag ju redan frågat! hihi jag frågar alla varje dag vad dom heter, lätt att blanda ihop allesammans ;)
#15: Vi heter Tina båda två =)

# åhmen fy, vad jag hatar dig :p
jag har alltid velat rita manga men det ser bara.. bleh ut! Skitsnyggt! Har inte du flera bilder??

oj. haha,. ja, jag glömde visst bort att skriva nummer :P
Har du typ gått på någon kurs eller? : o verkligen jättefint!

Thaijna MEEERA TACK! jag vill se mera bilder nuu! :D

off vad fint! meeera snälla meera! det är ju så himmla kul att kolla :D
de e juh jätte fint.
jag kan inte ens rita en sträck gubbe :D

#26 ohh vad du ljuger nu Therese :)
#27 fin bild domiino :)

#28 tack, gillar den faktisk själv med..Men bara för att den föreställer min idol Paul Stanley i KISS..hihi

#29 hihi lovr du nu att du inte har kalkulerat? 
haha skojja bara ! :P

#31 fyfan vad fin! sådana bilder älskar jag på drakar/ormat som ser ut sådär! ååh det är det finaste!
jättefina bilder alla gör! Jag har alltid varit avis påd e som kan rita ansikten, själv har jag inte målat på ett par år förns nu, ska försöka komma igång igen. Jag målar/ritar djur och natur bara. :)
Här är en berner sennen som jag målade av åt en kompis i ettan på gymnasiet, den sitter i en kiosk i gävla nu :D

#33 :O:O:O:O:O:O:O:O:O
såå fin! hade varit ännu coolare om du inte hade målat av den!
#34 "hade varit ännu coolare om du inte hade målat av den" hehe hru emnar du då? alltså jag målade av ett foto på en riktig hund som stter i gräset, vet inte om jag har originalet på datorn. hhmm

Jätte fin skorpion! jag sparade dne på min dator om det är okey! :D
jaa? men då har ju ritat av den eller hur?
aah? och det hade varit ännu coolare om du inte hade gjort det, utan att du bara hade fåttt en bild av en hund som står med tassen upp i luften och så ritade du den bara. Denna bild kom ju från ett annat fotografi! jag vet inte hur jag ska förklara om du inte förstår.
oj vad fint ni målar. Man blir ju riktigt avis på er. =) HEhehe. =)
aha du menar så, ääh har så kass fantasi, så föredrar att måla när man har ett uppdrag, jag kan måla av natur från bilder i huvudet, men inte djur :P sen är det kul att måla av folks djur :) man får ju lite för det också :)
skorpionen däremot e mest fri hand, hämtat inspriation från olika skopionbilder å så.

oj jävlar vad duktig du är Veslan! :o
DU också för den delen Domiino, det var kul att se alla bilder ni har ritat, fast jag måste ju erkänna att jag blir lite sotis där :p

#40 hihi men jag hade INTE kunnat göra det bättre själv! DUKTIGT!
som sagt! är det okey om jag sparade bilden på min dator Veslan?

#32 hihi tackar..Jag har faktiskt målat av den ifrån en tattuering jag fick av mamma när jag var liten..samlande på sånna..alltså sånna som du sätter på med hjälp av vatten, så jag har inte gjorde den ifrån huvudet dock…
#41 tackar för komplimangen :D

Jävlar! Vad snygg biden var på skorpionen!! Skulle man kunna få kopiera den av dig eller?? Jag har ju skorpion som mitt stjärntecken!
Och vem vet…en dag kanske ja tattuerar den (dock i mindre format) hihih
ja visst låna på :)

Tackar vesslan 

#44 mitt stjärtecken med!
men nu Velsan så har jag sparat bilden! bara så att du vet det nu ;)
Tycker det är riktigt kul och se hur duktiga ni är på och rita. =)

Roxanne, vad duktig du var på att rita hästar! =) Jättefina bilder =)

Tacktacktack
va snällt :D

Fast på bild #49 så är det för små klena öron. De måste jag fixa!
Ähh den var hur fin som helst ;D

#53 tack va snäll du är!:D
Försöker själv på det där med att rita hästar, tycker det är svårt att få till benen utan att dem ser för små eller för korta ut osv ;D
Hade förresten velat se mer bilder på hästar (ritade såklart) Tycker det är så kul =) Så om någon har får ni gärna visa.

#55 jag har övat i flera år. Tillslut bara sitter det där.