Dröm färg/teckning på iller!
Vilken är din drömfärg och teckning på en iller?
(Strunta i vad teckningarna innebär. Säg att oavsett färg och teckning så blir illern inte döv eller kommer att dö av ngn sjukdom)

En DEW… men det ska vara en hona! :P
golf.ifokus.se
Helt svart med lite längre päls som står åt alla håll nästan, eller bara jätte mörk brun med en riktigt mörk chokladig nos

Rödspräcklig som katter kan vara tror jag skulle kunna va ganska snygg:D
"Chaos is a friend of mine."
Skulle va fint med en blå fluffig iller :P Som minkfärgen :)
Mhm , svårt, aldrig tänk på det. Men kanske åt det biltfärgade färgen och kanske lite längre hår.

En DEW med helsvart nos, skulle vara helt fantastiskt :)
Eller en helt enkelt en svart och vit långrandig. Som en skunk ungefär. Såg ett program igår eller förrigår om en kvinna i USA som hade 6 tama skunkar hemma. De verkade hur trevliga som helst och enligt kvinnan var det inte helt ovanligt att ha skunkar. Stinkkörtlarna var bortopererade såklart!!! Bara en liten parentes.

Åh! Jag kom på ännu en önske iller: En grå eller blågrå som kattrasen Russian Blue. Självklart då med kolsvart nos.

jag vill ha en svart iller :)
Riktigt riktigt mörk, men fortfarande med en cremefärgad/ljusbrun mask och mörk nos

DEW utan tvekan..
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

en DEW, eller varför inte en Rosa iller? 

En chockrosa :D
golf.ifokus.se
En rosa iller hade inte suttit fel ^^
Men ska vi falla ner på jorden igen - så en svart :D
en rejält snygg svart en som är rejält kol liknande utan några ljusa inslag och långhårig året runt
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

En helt svart iller!
Om man får drömma lite längre, en svart iller med röda ögon. :P Hade varit kul att ha en svart med röda ögon då jag redan har en albino. Svart å vit, båda rödögda. :)
Och som Satmaran säger, en skunkrandig iller.. Annars hade det ju varit fint med en riktig skunk.. :)
Min drömfärg skulle väl vara DEW eller en helt vanlig riktigt mörkt viltfärgad skönhet med mörk nos.
Sara

En pastell helst en pojk =)

Albino:P Eller ljus blå iller?^^